بحث متقدم | التسجيل
الويب العربي
  تسجيل دخول

ملاحظة
الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

عـودة للخلف   الويب العربي الأقسام العامة التجارة الالكترونية

التجارة الالكترونية بطاقات الإئتمان وعربات التسوق وأنظمة الدفع وطرق ووسائل الدعم

موضوع مغلق اضف موضوع جديد

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 31-07-2010, 11:28 PM
samy2007 samy2007 غير متصل
عضو

مشاركة: 173
مستوى تقييم العضوية: 17
samy2007 is on a distinguished road
Awt6 الطريقة الصحيحه للحصول على بطاقة بايونير2010بالصور

اهلا بيكم يا اخواني
الكثير من المواضيع تتحدث عن طريقة الحصول علي فيزا كارد مجانا من بيونير هذا صحيح يا اخواني ولكن الطريقة التي كانوا يضعوها علي الانترنت كانت تنفع قديما ولكن في عام 2010 الحمد لله توصلت الي الطريقة الصحيحة بحمد الله وذلك بعد الطلب بالطريقة القديمة واستنيت كتتتتتتييييير علشان رسالة التاكيد من الموقع تيجي بعدها ب 24 ساعة ولا في حاجة بتوصل انا راسلت الموقع payoneer وبلغتهم اني انا طلبت البطاقة بقالي فترة ولغاية دلوقتي الطلب لم يفعل ردوا عليا في نفس اليوم وقالولي
اني لازم اني موقع friendfinder يبلغهم بان في عملية دفع علشان يقوموا بتفعيل البطاقة علشان كده انا جبتلكم الطريقة دي وعلي فكرة في ناس هتقول ان الفيزا هيبقي ملهاش لازمة طيب ياعم هاتها الاول وبعد كده هقولك علي لازمتها
بالنسبة لى فقط طلبتها عبر فيديكس وصلت فى غضون خمس ايام ولكن مبلغ الارسال كبير شوية
الطريقة انك هتسجل في موقع
بعد ما نكمل البيانات هتيجي رسالة التفعيل علي الايميل
وبعد كده هنسجل في الموقع ده وياريت التسجيل يكون من خلالي وهذا رابط الافييلت

لطفا اضغط هنا

وكما ذكرنا مسبقا لابد من استخدام الانترنت اكسبلورر
وتابع الشرح معى

[/center]

عند اكمال التسجيل اذهب الي ايميلك ستجد وصلة تفعيل الحساب و الباسووردثم سجل الدخول الي

حسابك و ارفع علي الاقل صورة في بروفيل تبعكو هذا مهم جداالان
بعد تسجيل الدخولتذهب الي صفحت الافلييت

اضغط هنا

التسجيل بنفس الايميل الاولاختر الخيار الاولإن لم يظهر لك كما في الصورة وظهرت صفحة أخرى قم بالضغط على كلمة log off[/center]

بعد التسجيل
سجل الدخول ثم اذهب الي صفحة معلوماتي

ستنقل مباشرة الي موقع البايونر
اضغط علي الصورة
المعلومات يجب ان تكون صحيحة

الكثير من المواضيع تتحدث عن طريقة الحصول علي فيزا كارد مجانا من بيونير هذا صحيح يا اخواني ولكن الطريقة التي كانوا يضعوها علي الانترنت كانت تنفع قديما ولكن في عام 2010 الحمد لله توصلت الي الطريقة الصحيحة بحمد الله وذلك بعد الطلب بالطريقة القديمة واستنيت كتتتتتتييييير علشان رسالة التاكيد من الموقع تيجي بعدها ب 24 ساعة ولا في حاجة بتوصل انا راسلت الموقع payoneer وبلغتهم اني انا طلبت البطاقة بقالي فترة ولغاية دلوقتي الطلب لم يفعل ردوا عليا في نفس اليوم وقالولي
اني لازم اني موقع friendfinder يبلغهم بان في عملية دفع علشان يقوموا بتفعيل البطاقة علشان كده انا جبتلكم الطريقة دي وعلي فكرة في ناس هتقول ان الفيزا هيبقي ملهاش لازمة طيب ياعم هاتها الاول وبعد كده هقولك علي لازمتها

الرابط الاول بتكسب من وراء على كل شخص يسجل تحتك 1$ لحظة دة للشخص الواحدالرابط التانىبتكسب من وراء الرابط 10% من رصيد الاشخاص الى تحت منك بمعنى 10 اشتركوا تحت منى العشرة كل واحد دعه عشرة وكسبوا من ورائهم كل شخص 10$ انا اكسب 1$ على كل شخص يبقى اكسب من العشرة 1* 10 = 10$ ارجوا اكون قد وفيتانت ماعليك غير تشيل الروابط بتاعتى وتحط الروابط الخاصه بيك وتعمل موضوع فى منتدى تانىوان شاء الله حنشرح الالعروض التانيه الى حتكسب من ورائها اكتر معلش للمشغولايتى لان وصلنى رصيد على الفيزا كارد وانا بشترى استضافة ودومين ولاكن حدخل واتابع لايى استفسارات تحياتى لكمو الىن تعريفات لم يسبق لي أن وضعتها في منتدى ىخر و هذاا لأول مشاركة لي هنا عندما تصلك بطاقة ستجد فيها طريقة تفعيلها لكن تفعليها يكون فقط عن طريق إدخال أرقامها و التفعيل الثاني يكون عندما تملئها بالنقود تملئها بالنقود بالطريقة التي وضعتها و طلب النقود يكون بهذه الطريقة

طريقة ملئ الفور م مثل طريقة كتابة اى ابلكيشن
و عندما و بها تطلب الدفع و الدفع في الكارت يكون في 1 و 16 من كل شهر ووصول الكارت لا تستعجلوا عليه المهم عندما تتبعوا الخطوات ستنجحواالمهم و طريقة التفعيل في paypal يطلب منك رقم الكارت لكن لازم يكون في الكارت على الأكل 2 دولار لأنه يأخذ 1.95 دولار ليتأكد ثم يرجعها [/center]

قديم 07-08-2010, 06:42 PM
samy2007 samy2007 غير متصل
عضو

مشاركة: 173
مستوى تقييم العضوية: 17
samy2007 is on a distinguished road
الافتراضي

اثبات دفع هذا الشهر اللى فات واسف على التاخير وان شاء الله اجيب اثبات دفع الشهر ده

موضوع مغلق

قوانين المشاركة
لا يمكنك إضافة موضوع جديد
لا يمكنك الرد على المواضيع
لا يمكنك إضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

كود vB متاح
كود [IMG] متاح
كود HTML مغلق
إنتقل إلى

مواضيع مشابهة
الموضوع الكاتب القسم مشاركة آخر مشاركة
ماهي الطريقة الصحيحه لاضافة العاب فلاشية الى المجلة محمدالاحمد طلبات خدمات انفنتي 1 27-03-2010 12:37 PM
حساب بنكي امريكي + بطاقة Atm + فيزا للتسوق عبر الانترنت ( في بطاقة واحدة ) SALEMSA التجارة الالكترونية 7 26-11-2008 08:29 PM
حساب بنكي المــاني لغير المواطنيـن ( معـه بطاقة فيـزا انترنت + بطاقة صرافي الي ) mowaten التجارة الالكترونية 0 16-11-2008 01:17 PM
ما هي الطريقه الصحيحه لخريطة الموقع؟ كاتم الدمعات مجتمع ديموفنف 5 28-07-2008 12:01 PM
الطريقه الصحيحه للحصول على حساب رابيد شير بريميم لمدة 3 شهور مجانا(شرح بالصور) snakebasha444 مزاد المواقع 0 22-04-2007 02:13 PM

جميع الأوقات بتوقيت مكة المكرمة. الساعة الآن » 11:16 PM.