بحث متقدم | التسجيل
الويب العربي
  تسجيل دخول
 
   
   

  ملاحظة
الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.




الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

عـودة للخلف   الويب العربي الأقسام العامة وظائف وتوظيف أفراد يبحثون عن وظيفة

أفراد يبحثون عن وظيفة بحث عن عمل فقط في مجالات الاستضافة والتصميم والبرمجة

 
 
خيارات الموضوع طريقة العرض
  #1  
قديم 29-07-2009, 12:24 AM
الصورة الشخصية لـ vipad
vipad vipad غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
مشاركة: 41
مستوى تقييم العضوية: 0
vipad is on a distinguished road
Smile مصمم فوتوشوب



السلام عليكم ورحمه الله وبركاته



كيفكم اخوانى



انا اخوكم احمد مصرى الجنسيه من مدينه المنصورة

السن : 21 سنه

مهنتى مصمم فوتوشوب



تخصصاتى متنوعه فى التصميم

لانى اخذت خبره فى خمس سنين فى هذا المجال

خبره واسعه فى مجال التصميم



تخصصاتى تصميم المواقع مثل الاستايلات والوجهات والبنرات المتحركه



وايضا لى خبره فى تصميمات الدعايه والاعلان مثل البروشورات والكروت بجميع انواعها

ويفط المحلات وغلفه الكتب والمجلات



وايضا لى خبره فى العمل فى تصميمات الكروت الشخصيه والدلع وعمل الرتوش

وتصميمها مثل صور الفنانين ولى خبره ايضا فى التصوير الفوتوغرافى



زوق عالى فى التصميم وهذا من فضل ربى


والحمد لله تعالى


اتعملت مع شركات استضافه وتصميم
وشركات دعايه واعلان
ولدينا ستديو تصوير فوتوغرافى
ماسك فيه قسم الفوتوشوب

والحمد لله تعالى


لمعاينه اعمالى يرجى الاضافه على الاميل والتحدث وطلب النماذج

او الرد على الموضوع وترك الاميل وطلب ارسال النمازج

وسوف ارسلها

نماذج فى جميع مجلات التصميمات المتخصص فيها



للتواصل
.................

للاتصال من خارج مصر
0020111393734


للاتصال من داخل مصر

0111393734


رقم المكان الذى اتواجد فيه مقر عملى الـ ستديو

للاتصال من خارج مصر
0022302624


من داخل مصر
2302624

اميل التعامل

photonada-1@hotmail.com



اتمنى التوفيق للجميع بأذن الله

تحياتى لأسرة الموقع واعضائه الكرام

وسلامى ختامى
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة








  #2  
قديم 29-07-2009, 12:53 PM
الصورة الشخصية لـ vipad
vipad vipad غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
مشاركة: 41
مستوى تقييم العضوية: 0
vipad is on a distinguished road
الافتراضي

لا للاطاله عليكم
حبيبت انزل تصميماتى على الويب افضل
ويارب تعجبكم




اعمالى

بروشورات واعلانات
































__________________________________________________ ________________________________________________
كروت















__________________________________

وجهات








































































....................................

استايلات مواقع




















بنرات اعلانيه متحركه وثابته











فى انتظار تعليقتكم








التوقيع
لا خير فى كاتم العلم

ان كنت متفوق ومحترف فى عملك فلا تتكبر على غيرك
فأن التكبر من صفات الشيطان


اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد عدد ما صلى وسلم عليه ما فى السموات والأرض

اعمالى ..... > (مصمم فوتوشوب)
  #3  
قديم 29-07-2009, 05:58 PM
dz4h.com dz4h.com غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
مشاركة: 20
مستوى تقييم العضوية: 0
dz4h.com is on a distinguished road
الافتراضي

السلام عليكم شركتنا تبحث عن مصمم
و قد أعجبتني تصاميمك
للمحادثة مباشرة
info@dz4h.com





  #4  
قديم 30-07-2009, 08:29 PM
الصورة الشخصية لـ vipad
vipad vipad غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
مشاركة: 41
مستوى تقييم العضوية: 0
vipad is on a distinguished road
الافتراضي

جارى ......






التوقيع
لا خير فى كاتم العلم

ان كنت متفوق ومحترف فى عملك فلا تتكبر على غيرك
فأن التكبر من صفات الشيطان


اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد عدد ما صلى وسلم عليه ما فى السموات والأرض

اعمالى ..... > (مصمم فوتوشوب)
  #5  
قديم 30-07-2009, 11:31 PM
Hostmsr.net Hostmsr.net غير متصل
عضوية مغلقة
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المدينة: EGYPT
مشاركة: 22
مستوى تقييم العضوية: 0
Hostmsr.net is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر MSN إلى Hostmsr.net
الافتراضي

بالتوفيق اخى الكريم





  #6  
قديم 30-07-2009, 11:33 PM
الصورة الشخصية لـ vipad
vipad vipad غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
مشاركة: 41
مستوى تقييم العضوية: 0
vipad is on a distinguished road
الافتراضي

تسلم ياغالى






التوقيع
لا خير فى كاتم العلم

ان كنت متفوق ومحترف فى عملك فلا تتكبر على غيرك
فأن التكبر من صفات الشيطان


اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد عدد ما صلى وسلم عليه ما فى السموات والأرض

اعمالى ..... > (مصمم فوتوشوب)
  #7  
قديم 31-07-2009, 10:14 PM
الصورة الشخصية لـ vipad
vipad vipad غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
مشاركة: 41
مستوى تقييم العضوية: 0
vipad is on a distinguished road
الافتراضي

اخر تصميماتى





.......................

جارى.......






التوقيع
لا خير فى كاتم العلم

ان كنت متفوق ومحترف فى عملك فلا تتكبر على غيرك
فأن التكبر من صفات الشيطان


اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد عدد ما صلى وسلم عليه ما فى السموات والأرض

اعمالى ..... > (مصمم فوتوشوب)
  #8  
قديم 02-08-2009, 01:12 AM
الصورة الشخصية لـ vipad
vipad vipad غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
مشاركة: 41
مستوى تقييم العضوية: 0
vipad is on a distinguished road
الافتراضي

up........... up






التوقيع
لا خير فى كاتم العلم

ان كنت متفوق ومحترف فى عملك فلا تتكبر على غيرك
فأن التكبر من صفات الشيطان


اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد عدد ما صلى وسلم عليه ما فى السموات والأرض

اعمالى ..... > (مصمم فوتوشوب)
  #9  
قديم 03-08-2009, 06:52 PM
showdesigne showdesigne غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
مشاركة: 14
مستوى تقييم العضوية: 0
showdesigne is on a distinguished road
الافتراضي

بالتوفيق اخي






التوقيع
التخصص: خدمات إعلانية متكاملة
ايميل:
ltito2010@hotmail.com
موبايل:0020123881016
معرض متجدد لاعمالي
http://www.showdix.com
  #10  
قديم 03-08-2009, 07:00 PM
الصورة الشخصية لـ vipad
vipad vipad غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
مشاركة: 41
مستوى تقييم العضوية: 0
vipad is on a distinguished road
الافتراضي

اخر عمل قمت بتصميمه لشركه استضافه وتصميم

برامجى

فوتوشوب

فرونت بيح

فلاش




مدة تصميمه : ساعة ونصف متقاطعه











التوقيع
لا خير فى كاتم العلم

ان كنت متفوق ومحترف فى عملك فلا تتكبر على غيرك
فأن التكبر من صفات الشيطان


اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد عدد ما صلى وسلم عليه ما فى السموات والأرض

اعمالى ..... > (مصمم فوتوشوب)
  #11  
قديم 03-08-2009, 07:02 PM
الصورة الشخصية لـ vipad
vipad vipad غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
مشاركة: 41
مستوى تقييم العضوية: 0
vipad is on a distinguished road
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة showdesigne   مشاهدة المشاركة

   بالتوفيق اخي


ولك اخى بالتوفيق للجميع
تسلم






التوقيع
لا خير فى كاتم العلم

ان كنت متفوق ومحترف فى عملك فلا تتكبر على غيرك
فأن التكبر من صفات الشيطان


اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد عدد ما صلى وسلم عليه ما فى السموات والأرض

اعمالى ..... > (مصمم فوتوشوب)
  #12  
قديم 07-08-2009, 08:16 PM
الصورة الشخصية لـ vipad
vipad vipad غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
مشاركة: 41
مستوى تقييم العضوية: 0
vipad is on a distinguished road
الافتراضي

up
up
up
up






التوقيع
لا خير فى كاتم العلم

ان كنت متفوق ومحترف فى عملك فلا تتكبر على غيرك
فأن التكبر من صفات الشيطان


اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد عدد ما صلى وسلم عليه ما فى السموات والأرض

اعمالى ..... > (مصمم فوتوشوب)
  #13  
قديم 08-08-2009, 11:38 PM
6qq3.com 6qq3.com غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: May 2009
مشاركة: 27
مستوى تقييم العضوية: 0
6qq3.com is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر MSN إلى 6qq3.com
الافتراضي







التوقيع
  • اسم الشركة : [ السهم ]
  • نشاط الشركة : { دعم فني } .. { إنشاء المواقع الحكومية، الشركات والمؤسسات }
  • الدعم الفني : Live@6QQ3.com
  • الموقع الرسمي : www.6qq3.com
  • خانة إضافية : يمكنكم التحويل لنـا عبر التالي : الراجحي، ساب، سامبا، الأهلي، ويسترن يونيون
  #14  
قديم 10-08-2009, 06:39 PM
V I P V I P غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
مشاركة: 50
مستوى تقييم العضوية: 12
V I P is on a distinguished road
الافتراضي

تصاميم روعه ياليت تضيفني

UUL@hotmail.com





  #15  
قديم 28-08-2009, 12:20 AM
الصورة الشخصية لـ vipad
vipad vipad غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
مشاركة: 41
مستوى تقييم العضوية: 0
vipad is on a distinguished road
الافتراضي

اخر اعمالى

والحمد لله











التوقيع
لا خير فى كاتم العلم

ان كنت متفوق ومحترف فى عملك فلا تتكبر على غيرك
فأن التكبر من صفات الشيطان


اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد عدد ما صلى وسلم عليه ما فى السموات والأرض

اعمالى ..... > (مصمم فوتوشوب)
  #16  
قديم 28-08-2009, 12:31 AM
الصورة الشخصية لـ vipad
vipad vipad غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
مشاركة: 41
مستوى تقييم العضوية: 0
vipad is on a distinguished road
الافتراضي







التوقيع
لا خير فى كاتم العلم

ان كنت متفوق ومحترف فى عملك فلا تتكبر على غيرك
فأن التكبر من صفات الشيطان


اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد عدد ما صلى وسلم عليه ما فى السموات والأرض

اعمالى ..... > (مصمم فوتوشوب)
  #17  
قديم 31-08-2009, 02:11 AM
MySQL MySQL غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
المدينة: لوحة التحكم ...
مشاركة: 8
مستوى تقييم العضوية: 0
MySQL is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر MSN إلى MySQL إرسال رسالة عبر  Skype إلى MySQL
الافتراضي

ضيفني أخي وإن شاء الله ما يكون إلا الخير

admin@max-serv.net

متواجد يوميا





  #18  
قديم 02-09-2009, 06:01 PM
الصورة الشخصية لـ vipad
vipad vipad غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
مشاركة: 41
مستوى تقييم العضوية: 0
vipad is on a distinguished road
الافتراضي

ياريت لو حد عايزنى فى شغل بلاش حكايت شركة جديده ومحتاجة تصميم ونجربك والكلام دة الشغل قدمكم والناس تحكم بأنه كويس ولا مش كويس .. ولو عجبك الشغل كلمنى وبلاش الموضوع دة لانى جربته وللاسف طلعت حكايت نصب وربنا يسمحه وخلاص بكبر دماغى من العالم دى وحكايت انى اعمل للشركه التصميم بتعها مجانا دة مش ممانع عليه عادى بس بعد الشغل مع الشركة واستفاد منها وانت تستفاد عنيه ليك مش على طول اعملى واعملى واخد على دماغى.. واسف على الى ضفنى وكلمنى وعرض عليه الموضوع دة وانا مردتش عليه ... <- محبش اطول عشان وقته ووقتى !
مش معنى الكلام دة انى بعيب على حد والله كل الى كلمنى ناس محترمه
بس على رأى المثل حرص ولا تخون
الى عايزنى فى شغل جد فعلا يكلمنى وربك الرزاق
.................................................. .................................................. ....................


ودى اخر اعمالى يارب تعجبكم


















التوقيع
لا خير فى كاتم العلم

ان كنت متفوق ومحترف فى عملك فلا تتكبر على غيرك
فأن التكبر من صفات الشيطان


اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد عدد ما صلى وسلم عليه ما فى السموات والأرض

اعمالى ..... > (مصمم فوتوشوب)
  #19  
قديم 07-09-2009, 07:22 AM
h i m a h i m a غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
مشاركة: 2
مستوى تقييم العضوية: 0
h i m a is on a distinguished road
الافتراضي

اعمالك جميله
يمكن احتاجك قريب باذن الله
موفق يا عسل





  #20  
قديم 10-09-2009, 09:27 AM
ابتسم للحياة ابتسم للحياة غير متصل
عضو
 
تاريخ التسجيل: Jul 2007
مشاركة: 36
مستوى تقييم العضوية: 0
ابتسم للحياة is on a distinguished road
الافتراضي

السلام عليكم
اسال الله لكم التوفيق





 



خيارات الموضوع
طريقة العرض

قوانين المشاركة
لا يمكنك إضافة موضوع جديد
لا يمكنك الرد على المواضيع
لا يمكنك إضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

كود vB متاح
كود [IMG] متاح
كود HTML مغلق
إنتقل إلى

مواضيع مشابهة
الموضوع الكاتب القسم مشاركة آخر مشاركة
مصمم فوتوشوب Ahmad s. طلبات البرمجة والتصميم والتطوير 4 23-05-2008 09:05 PM
هل أنت مصمم فوتوشوب أو مصمم منتديات ؟؟؟ يمكنك الآن تحسين دخلك نيوترون شركات تعرض وظائف 10 11-02-2008 12:25 AM
انا مصمم فوتوشوب tasamem55 أفراد يبحثون عن وظيفة 3 07-02-2007 02:43 AM
مصمم فوتوشوب farouknba أفراد يبحثون عن وظيفة 0 20-11-2006 12:54 AM
مصمم فوتوشوب .... monom_2 أفراد يبحثون عن وظيفة 5 29-08-2006 01:34 PM


جميع الأوقات بتوقيت مكة المكرمة. الساعة الآن » 12:12 PM.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.


 
 »  خدمات البرمجة   »  رئيسية الدليل
  »  خدمات التصميم   »  الأمن والحماية
  »  الدعاية والتسويق
  »  الدعم والتطوير
  »  الشركات الرسمية
  »  حجز دومينات
  »  خدمات الإستضافة
 
 
  »  مكتبة الإستايلات   »  رئيسية المكتبة
  »  أكواد برمجية   »  أدوات الويب ماسترز
  »  مكتبة الهاكات   »  أدوات المصممين
  »  سكربتات متنوعة
  »  مجلات إلكترونية
  »  بلوكات متنوعة
  »  ثيمات مختلفة
 
 

صحيفة متخصصة في متابعة أخبار وجديد الإنترنت العربي
والحوارات الصحفية ومعلومات تقنية متنوعة .

   
 
 

للتواصل مع فريق عمل الويب العربي
يمكنك ذالك من خلال مركز الدعم والمساندة.

 الدعم الفني |  اعتماد العضويات |  قوانين الإنتساب |  إتفاقية الإستخدام |  أهداف الويب العربي |  دليل الشركات |  مكتبة الويب |  صحيفة الويب العربي |  الرئيسية