بحث متقدم | التسجيل
الويب العربي
  تسجيل دخول

ملاحظة
الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

عـودة للخلف   الويب العربي الأقسام العامة مزاد المواقع

مزاد المواقع مخصص لبيع وشراء المواقع الإلكترونية .

موضوع مغلق اضف موضوع جديد

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 24-05-2007, 02:31 PM
FDetk FDetk غير متصل
عضو

مشاركة: 36
مستوى تقييم العضوية: 0
FDetk is on a distinguished road
الافتراضي شركة خبر هوست نصبت علي http://www.khubarhost.com/ حسبي الله ونعم الوكيل

السلام عليكم ورحمة الله

حسبي الله ونعم الوكيل يااخوان والله فعلا عيال الحرام ماخلو لعيال الحلال حاجه

هذا الشخص الي يسمى (( مروان الغامدي )) قد نصب علي بــ 600 ريال

يااخوان انا اتفقت معاه دعم فني واشهار لمدة ست اشهر طبعا الاشهار الي اتفقت معاه عليه انه يقوم بتنزيل مواضيع كل فتره وتنشيط المنتدى وكل شهر او اكثر يقوم بتزويد المنتدى بالف عضو

ولما قالي السعر قلت انه السعر طيب والكذب من صفات الشيطان قالي 800 ريال اول شي وبعدين اتفقنا على 600 وحولتله الفلوس بعد الاتفاق مباشره المصيبه لما اتصلت عليه حاط الرد الآلي للموبايل ماله او المسج الصوتي سورة قرآنيه للشيخ السديس !! المهم

فاولله متاخرت عليه واذا تبوني اصور ورقة تحويل الفلوس حاضر اصورها وانزلها لكم اهني

وكل الي سواه لي من دعم بالمنتدى تركيب النشره اليوميه وهاك الاعضاء بالمربعات

وتغيير اسم لوحة تحكم المنتدى

ولما قلتله متى تبتدي الاشهار كل يوم يقولي بكره الي بعده لين صار على مدة التحويل اكثر من 15 يوم يمكن

قلتله اخوي مروان الكلام هذا مايصير ومن هالامور طبعا قالي كلام بلف ودوران انا قاعد اختار مواضيع انزلها ومادري شنو ومن هالامور

والى امس صدمني مع من الدعم الفني واتهموني اني معطي الدعم الفني بلوك ولما شديت معاهم بالكلام وقلتله اني انا بحاجه لدعم الفني كيف اعطيه بلوك ؟؟ فالما شاف الكلام ضده

قالي الاخ مروان مسافر مع ابوه يسوي عمليه (( عذر اقبح من ذنب )) وقالي كم تبي فلوس الاشهار قلتله اخوي انا ابي فلوسي كامله انتم لغيتو الاتفاق والي اوله شرط اخره نور سكت شوي ورد علي يقولي الاخ مروان يقولك ناخذ 300 دعم فني و300 انحولهم لك !!! كيف يقول مسافر !!! حسبي الله ونعم الوكيل
وهل الهاكات المذكوره اعلاه تستحق المبلغ الي طلبوه ؟؟؟

والله يااخوان انا كل غضبي هذا مو على الفلوس ويشهد علي الله

لو قالي اخي انا محتاج هالمبلغ اقسم بالله العلي العظيم لحولتله هالمبلغ واعتبرتها مساعده من اخ لاخوه ولكن الي حارق دمي انه قبل فتره طويله شوي وقبل لا اتفق معاه صار موقف بيني وبين مروان الغامدي كان عندي منتدى وصار فيه اختراقات ومن هالامور وكان يساعدني بالمنتدى وكان يحاول انه يساعدني

وانا تعاملت معاه بالوقت الحالي وبنيت الثقه هذي على الموقف الي كان منه بالسابق

حسبي الله ونعم الوكيل
والله يااخوان انا طرحي لهذا الموضوع علشان انبه الاخوان من التعامل مع اي احد من شركات الاشهار والاستضافه بالطريقه الي انا تعاملت معاهم اذا حولت الفلوس لاتعطيه رقم التحويل لين يخلص شغلك مهما كانت الثقه موجوده واذا رفض اعرف انه نصاب مثل الشركه الي انا تعاملت معاها والي صاحبها (( مروان الغامدي )) وانا راح احط ايميل الدعم الفني وايميل النزيه مروان الغامدي ورابط موقعهم علشان تحذروا من التعامل معه

فاولله يااخوان كل كلمه خرج مني بصدق وامانه فاولله والله والله اني لم اكذب ولا اني اتهم انسان معين وكلامي يحاسبني عليه العلي القدير يوم القيامه

وهذه بعض الكلمات لك يـــامروان الغامدي ولامثالك فافكر فيها وتمعن فيها واذا فيك ذره من الخوف من الله حاسبت نفسك وان لم يكن فيك فأنت عدو الله

(( انت ياهذا يامن يمشي على الارض ويحسب نفسه خالد مخلد فيها وتاكل اموال خلق الله توقف واعرف ان هذه الدنيا زائله وسياتي يوم لاينفع فيه لا مال ولا بنون وسوف نقف اما الحق ويأخذ كل ذي حق حقه وسوف اخذ حقي منك رغم عنك ))

حسبي الله ونعم الوكيل
حسبي الله ونعم الوكيل
حسبي الله ونعم الوكيل

وهذا ايميل الدعم الفني
support@khubarhost.com

وهذا ايميل مروان الغامدي
mrwaaaan_alghamde@hotmail.com

وهذا الايميل الاخير الي كلمني فيه الدعم الفني

وهذا موقعهم
http://www.khubarhost.com/

وقمت برفع اخر محادثه مع مروان الغامدي والمحادثه 2 مع الدعم الفني و3 تكمله ايضا

اليكم رابط المحادثه
http://www.fdetk.com/up/ar/mrwaan.rar

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

قديم 24-05-2007, 04:23 PM
العضوالخطير العضوالخطير غير متصل
عضو

مشاركة: 25
العضوالخطير is on a distinguished road
الافتراضي

حسبى الله ونعم الوكيل
الله معك ويصبرك

قديم 24-05-2007, 04:27 PM
FDetk FDetk غير متصل
عضو

الافتراضي

مشكور اخوي الخطير

على مرورك وكلماتك

وين يروح من الله سبحانه يبي يجي يوم نتقابل فيه عند الذي لايصيع حق عنده

قديم 24-05-2007, 04:31 PM
الاستضافة الحصرية الاستضافة الحصرية غير متصل
عضوية مغلقة

مشاركة: 21
الاستضافة الحصرية is on a distinguished road
الافتراضي

شكرا على التحذير

قديم 24-05-2007, 04:36 PM
مخلوق عجيب مخلوق عجيب غير متصل
عضوية مغلقة

مشاركة: 31
مخلوق عجيب is on a distinguished road
الافتراضي

يالغالى ابى اقلك شيء لا تتفق مع احد لا تعرفه انا اعارف انك وثق فيه عشانه سعودى
بس تبى الصح
تبى تتعامل اشهار او تصميم مع هؤلاء
نتاوى جروب
دكتور اعلان
افريكانوا
محمد الجنيدى
هؤلاء ونعم فيهم
النصابين من شركات الاشهار
موسسه زوار موسسه تطوير عمرو الغباشى
اشهار السعوديه او ستوب اعلان
محمود شقاوة عمارة

على اعلان على المنسى
وغيرهم

قديم 24-05-2007, 04:46 PM
doda4des doda4des غير متصل
عضوية مغلقة

مشاركة: 381
doda4des is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر MSN إلى doda4des إرسال رسالة عبر Yahoo إلى doda4des
الافتراضي

إقتباس:

يااخوان انا اتفقت معاه دعم فني واشهار لمدة ست اشهر طبعا الاشهار الي اتفقت معاه عليه انه يقوم بتنزيل مواضيع كل فتره وتنشيط المنتدى وكل شهر او اكثر يقوم بتزويد المنتدى بالف عضو

طيب بالعقل من وين بيجيب 1 الف عضو كل شهر
اخى العزيز انصحك نصيحة لا تصدق اى شىء اسمه اشهار يجيب لك اعضاء ابدا
اشهر موقعك بالطرق المضمونة وبنفسك وبدون الحاجة لأحد + اشهر موقعك برغبة الناس بالدخول وليس باعضاء وهميين

وملحوظة اخرى : فيه موقع يبين لك هل هذا الموقع شهرته حقيقية ام غش وكذب

الله يرجع لك حقك واذا بتبى دعم فنى من لدينا 180 ريال شهريا ( حل مشاكل + تركيب اى هاك )

والسلام ختام
دمت بود

قديم 24-05-2007, 05:07 PM
الصورة الشخصية لـ goldrights
goldrights goldrights غير متصل
عضو

مشاركة: 170
مستوى تقييم العضوية: 17
goldrights is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر MSN إلى goldrights إرسال رسالة عبر Yahoo إلى goldrights إرسال رسالة عبر  Skype إلى goldrights
الافتراضي

بجد انا مش عارف اقول اية
حسبى الله ونعم الوكيل فى مروان ولا فيك انت يا صاحب الموضوع
ما هو ربنا عرفوة بالعقل قبل القلب
وقولنا مليار مرة وبرضة لا حياة لمن تنادى

يا جماعة اتقوا الله شوية فى اموالك دية حرام اللى بتعملوا كدا ما تبص فى المرايا هتلاقى ربنا ميزنا بزينة العقل

تعالوا نتكلم كدا بحوار هادى ونفهم الموضوع

انا عندى منتدى او عندى موقع شات -------------------------------------------------------- 1
مش عندى زوار ومحتاج ناس تزور موقع لا كمان محتاجهم يشاركوا ---------------2

طريقين
الاول اروح لشركة او مكتب او اتعاقد مع دعم وحوار اشهار ويجلب اعضاء ووو يبقا انت معاك مال اتبرع بة افضلك لانة هايضيع عليك دون شك

الثانى اروح لشركة مشهورة مش بتقولى هابعتلك كام راس ولا كام خاروف وانما بتقولك انا عندى نظام كذا كذا كذا

تمام لحد كدا
يبقا نختار الحل الثانى
طب انهى شركة نروح لة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شركة ام ترتر ولا شركة طرطور المحترف ولا شركة ابو المنتديات ولا شركة وحش النت ولا شركة بلطجى النت ولا ايش ما الشركات كتير ياعم سليمان ؟؟؟؟

تعال كدا قارن بين كل شركات الاشهار وشركة جوجول ادسنس
لا وجة مقارنة جوجول عرضت على مجلس الامن السنة الماضية انها تكتب اسمها على القمر مقابل دعم مادى للدول الفقيرة تخيلوا
لها حق الصراحة ومش هانبتعد عن الموضوع ونرجع طب اية النظام ولية جوجول ؟؟؟؟
ندخل فى الحوار
جوجول عندها اتنين
1- جوجول ادسنس يعنى حط اعلان فى موقعك واديك فلوس
2- جوجول ادورد يعنى هات اعلان موقعك احطة فى المواقع اللى عندى اللى بدفعلها فلوس

عدد المواقع من الشرق الاوسط بس 150 الف موقع مدفوع ذو ترافيك حالى و 380 الف موقع ترافيك متوسط و 680 الف ترافيك ضعيف غير بقا المواقع المجانية
لو انت موعك عن التجارة
عن شركة ام ترتر وشركة وحش النت بيعمل اسبام فى جروبات الياهوة واللى كلها عيال داخلة تدورها على صورة كدا من اياها ولا بنت حلوة كدا رقم جوالها والحوار دا لا ناس بتفهم ولا اى حاجة حوالى 80 فى المئة لا اى لازمة لاهم ولا هايشوفوا اصلا اعلانك و الباقى يتراوح بين الجاهل اللى قاعد على النت يبى صورة جنسية او دخل موقعك وفى ثانية هايطلع لانة اصلا بيدور على مواقع جنس لا هايشارك ولا هاحتى هايقراء كلمة

عند شركة جوجول بتقولك انا عندى مثلا x مواقع من النوع التجارى اة يبقا الاعلانات بتاعة المواقع التجارية تظهر عن المواقع للى لها نفس الاهتمامات
يعنى موقعك تجارى مش ممكن يظهر الاعلان فى موقع بتاع العاب لان بديهى ان الناس اللى داخلة الموقع دية عاوزة تلعب ملهاش اهتمام بالتجارة اصلا
ودا بيسمى بالاعلانات الموجهة
يعنى الاعلان فى المكان الصح

طب هوة كدا بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لا لسة هههههههه مميزات كتير مثلا انا من مصر وبقدم خدمة لاهل الخليج ممكن اختار دول الخليج فقط اللى يظهر اعلانى فيها وبالتالى لو واحد مصرى دخل على موقع خليجى مش هايشوف اعلانى لانة مصرى وانا محدد ان مصريين ميشفوش اعلاناتى يعنى ميزة تخصص رهيب

ولسة
ولسة
خطط الدعاية فى جوجول هى اية
1- يظهر اعلان موقعك فى المواقع ذات نفس الاهتمام يعنى اللى داخل مهتم بالمواقع اللى زي بتعتك يظهر بشكل عشوائى

2- يظهر اعلانك فى مواقع انت اللى تختارتها يعنى ربنا يعلم انا مرة اعلان موقعى كان فى سوالف سوفت
اى انت اللى بتختار وبتعمل اضافة للمواقع اللى انت شايفها وعاوز الاعلان يظهر عندها

3- الخطة المزدوجة اى الاولى والثانية

,,,,,,, يتبع ان شاء الله لان على موعد هام اثناء الكتابة
مميزات رهيبة
هل تحلم بمئة الف زائر لموقع من 100 الى 300 الف زائر تخيل انهم مهتمين بنفس مجال موقعك اكيد هايسجل منهم وهايشارك ما لا يقل عن 3 الى 5 الف عضو

اما هو ربنا عرفوة بالعقل والارقام بتتكلم
لما نرجع نكلم الموضوع وترقبوا المفاجاة ولكن قبل ما اسيبكم

اقسم بالله ان جوجول ادورد دية مش بتعتى ههههههههه احسن حد يفتكر انها مملوكة ليا ولا حاجة هههههههه

فى امان الله

قديم 24-05-2007, 05:07 PM
FDetk FDetk غير متصل
عضو

الافتراضي

مشكورين يااخوان على الردود

وانا والله يااخي خلوق عجيب اني وثقت فيه مو علشان انه سعودي ونعم بكل جنسيه عربيه شريفه

ولكن انا وثقة فيه لان كان موقف بيني وبينه مثل ماذكرت بالموضوع ولكن طلع مو قد الثقه

اخوي doda4des اقرى المحادثه وراح تنصدم بعد هو يقولي انا راح اسويلك 3000 عضو مو الف

انا على نياتي قلت شركه ولها طرقها الخاصه اجيب اكثر من هذا العدد بكثير وصدقت

على العموم مشكورين يااخوان

قديم 24-05-2007, 05:48 PM
www.giga4me.com www.giga4me.com غير متصل
عضوية مغلقة

مشاركة: 170
www.giga4me.com is on a distinguished road
الافتراضي

شكرا لك على التحذير

واتمنى الرد المقنع من صاحب الشركة

قديم 24-05-2007, 06:51 PM
FDetk FDetk غير متصل
عضو

الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة goldrights  

بجد انا مش عارف اقول اية
حسبى الله ونعم الوكيل فى مروان ولا فيك انت يا صاحب الموضوع
ما هو ربنا عرفوة بالعقل قبل القلب
وقولنا مليار مرة وبرضة لا حياة لمن تنادى

يا جماعة اتقوا الله شوية فى اموالك دية حرام اللى بتعملوا كدا ما تبص فى المرايا هتلاقى ربنا ميزنا بزينة العقل

تعالوا نتكلم كدا بحوار هادى ونفهم الموضوع

انا عندى منتدى او عندى موقع شات -------------------------------------------------------- 1
مش عندى زوار ومحتاج ناس تزور موقع لا كمان محتاجهم يشاركوا ---------------2

طريقين
الاول اروح لشركة او مكتب او اتعاقد مع دعم وحوار اشهار ويجلب اعضاء ووو يبقا انت معاك مال اتبرع بة افضلك لانة هايضيع عليك دون شك

الثانى اروح لشركة مشهورة مش بتقولى هابعتلك كام راس ولا كام خاروف وانما بتقولك انا عندى نظام كذا كذا كذا

تمام لحد كدا
يبقا نختار الحل الثانى
طب انهى شركة نروح لة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شركة ام ترتر ولا شركة طرطور المحترف ولا شركة ابو المنتديات ولا شركة وحش النت ولا شركة بلطجى النت ولا ايش ما الشركات كتير ياعم سليمان ؟؟؟؟

تعال كدا قارن بين كل شركات الاشهار وشركة جوجول ادسنس
لا وجة مقارنة جوجول عرضت على مجلس الامن السنة الماضية انها تكتب اسمها على القمر مقابل دعم مادى للدول الفقيرة تخيلوا
لها حق الصراحة ومش هانبتعد عن الموضوع ونرجع طب اية النظام ولية جوجول ؟؟؟؟
ندخل فى الحوار
جوجول عندها اتنين
1- جوجول ادسنس يعنى حط اعلان فى موقعك واديك فلوس
2- جوجول ادورد يعنى هات اعلان موقعك احطة فى المواقع اللى عندى اللى بدفعلها فلوس

عدد المواقع من الشرق الاوسط بس 150 الف موقع مدفوع ذو ترافيك حالى و 380 الف موقع ترافيك متوسط و 680 الف ترافيك ضعيف غير بقا المواقع المجانية
لو انت موعك عن التجارة
عن شركة ام ترتر وشركة وحش النت بيعمل اسبام فى جروبات الياهوة واللى كلها عيال داخلة تدورها على صورة كدا من اياها ولا بنت حلوة كدا رقم جوالها والحوار دا لا ناس بتفهم ولا اى حاجة حوالى 80 فى المئة لا اى لازمة لاهم ولا هايشوفوا اصلا اعلانك و الباقى يتراوح بين الجاهل اللى قاعد على النت يبى صورة جنسية او دخل موقعك وفى ثانية هايطلع لانة اصلا بيدور على مواقع جنس لا هايشارك ولا هاحتى هايقراء كلمة

عند شركة جوجول بتقولك انا عندى مثلا x مواقع من النوع التجارى اة يبقا الاعلانات بتاعة المواقع التجارية تظهر عن المواقع للى لها نفس الاهتمامات
يعنى موقعك تجارى مش ممكن يظهر الاعلان فى موقع بتاع العاب لان بديهى ان الناس اللى داخلة الموقع دية عاوزة تلعب ملهاش اهتمام بالتجارة اصلا
ودا بيسمى بالاعلانات الموجهة
يعنى الاعلان فى المكان الصح

طب هوة كدا بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لا لسة هههههههه مميزات كتير مثلا انا من مصر وبقدم خدمة لاهل الخليج ممكن اختار دول الخليج فقط اللى يظهر اعلانى فيها وبالتالى لو واحد مصرى دخل على موقع خليجى مش هايشوف اعلانى لانة مصرى وانا محدد ان مصريين ميشفوش اعلاناتى يعنى ميزة تخصص رهيب

ولسة
ولسة
خطط الدعاية فى جوجول هى اية
1- يظهر اعلان موقعك فى المواقع ذات نفس الاهتمام يعنى اللى داخل مهتم بالمواقع اللى زي بتعتك يظهر بشكل عشوائى

2- يظهر اعلانك فى مواقع انت اللى تختارتها يعنى ربنا يعلم انا مرة اعلان موقعى كان فى سوالف سوفت
اى انت اللى بتختار وبتعمل اضافة للمواقع اللى انت شايفها وعاوز الاعلان يظهر عندها

3- الخطة المزدوجة اى الاولى والثانية

,,,,,,, يتبع ان شاء الله لان على موعد هام اثناء الكتابة
مميزات رهيبة
هل تحلم بمئة الف زائر لموقع من 100 الى 300 الف زائر تخيل انهم مهتمين بنفس مجال موقعك اكيد هايسجل منهم وهايشارك ما لا يقل عن 3 الى 5 الف عضو

اما هو ربنا عرفوة بالعقل والارقام بتتكلم
لما نرجع نكلم الموضوع وترقبوا المفاجاة ولكن قبل ما اسيبكم

اقسم بالله ان جوجول ادورد دية مش بتعتى ههههههههه احسن حد يفتكر انها مملوكة ليا ولا حاجة هههههههه

فى امان الله

والله ياخي مادري شقولك

الصمت احياناا ابلغ من الكلاام

عموما مشكور على الرد

وبانتظار بقية ردك

قديم 24-05-2007, 10:00 PM
للدعايا والاعلان للدعايا والاعلان غير متصل
عضوية مغلقة

مشاركة: 557
للدعايا والاعلان is on a distinguished road
الافتراضي

حسبي الله ونعم والوكيل فيهم
الله يصبرك اخوي

قديم 24-05-2007, 11:26 PM
AWT 4 AWT 4 غير متصل
مشرف عروض تجارية وإعلانات البيع

مشاركة: 210
مستوى تقييم العضوية: 20
AWT 4 is on a distinguished road
الافتراضي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أعانك الله أخي الكريم
ولكن نرجو الإلتزام بقوانين الويب العربي
وإختيار القسم المناسب لأي موضوع
تتفضل بإدراجه علي صفحات الويب العربي
وبناءً علي ذلك تم إغلاق الموضوع الخاص بك
AWT 4

التوقيع
AWT4@ARABWEBTALK.COM
WWW.ARABWEBTALK.COM
موضوع مغلق

قوانين المشاركة
لا يمكنك إضافة موضوع جديد
لا يمكنك الرد على المواضيع
لا يمكنك إضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

كود vB متاح
كود [IMG] متاح
كود HTML مغلق
إنتقل إلى

مواضيع مشابهة
الموضوع الكاتب القسم مشاركة آخر مشاركة
الآن من شركة الوكيل هوست بمناسبة الأفتتاح؟ شركة الوكيل هوست عروض الاستضافة 0 14-08-2007 06:49 AM
حسبي الله ونعم الوكيل منبع المجد أمن المعلومات 16 12-07-2007 07:17 PM
حسبي الله ونعم والوكيل فيكم على ماتفعلون شبكة مكة الاسلامية المنتدى العام 5 03-12-2006 10:19 AM
حسبي الله AboAyoob المنتدى العام 14 17-10-2006 03:00 PM

جميع الأوقات بتوقيت مكة المكرمة. الساعة الآن » 06:57 PM.