عرض مشاركة مفردة

قديم 10-07-2010, 11:36 AM
الصورة الشخصية لـ NicEgypt
NicEgypt NicEgypt غير متصل
عضو

مشاركة: 923
مستوى تقييم العضوية: 21
NicEgypt is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر MSN إلى NicEgypt إرسال رسالة عبر Yahoo إلى NicEgypt
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة ام يوسف 123   مشاهدة المشاركة

ههههههههههه الله يهديك دي كلها 350 جنيه وانا حولتهالك في نفس اليوم اللي اتكلمنا فيه

وكمان اي صفحة قمتوا بعملها مجانااا لنا !!!!!!!!!! انت بتعارض نفسك ياخي؟؟ منين بتعملوا مجانا ومنين بتقولوا الان لانعمل بدون تحويل ؟؟!!

مافيش اي شغل اتعمل ... والحوالة انا حولتها بسرعة في نفس الوقت اللي اتفقنا فيه معاكم.. بهدف عالاقل انجاز الشغل المطلوب ولم يتم عمله بحجة السفر

و بعد التحويل الكلام اتغير وقولتوا البريد بيقفل الساعة 5 مع العلم ان البريد اخره الساعة 7

.. تاني يوم روحتوا وقولتوا مافيش حوالات وصلت

وراح زوجي بنفسه للبريد وتاكد وكانت الحوالة واصلة

.. فاتصل عليك وانا كمان اتصلت عليك كتيررر ولم نلقي اي رد او اهتمام حتي

فسحبت الفلوس

===
وكمان قولتلك ابعتهالك اسكانر علشان تتاكد .. ده غير كدة انت لو عملت سيرش في جوجل عن موقعنا بتعرف اد ايه انه موقع عدي عليه 3 سنوات ومعروف ولنا سمعة والحمد لله

فانت ماتدخلش في كل موضوع من موضوعاتي عن الدعم وموضوع البنرات وتكتب تم الاتفاق ... انا لسه مازلت ابحث

تحياتي لك

لم نقم بأستلام اي مبالغ منكم وكما تفضلتى وكتبتى بأنكم قمتم بسحب المبلغ والحمد لله اننا لم نتعامل معكم فأفضل لكم ولنا .. فلا يمكن العمل دون دفع المبلغ واثبات بدفع المبلغ .. اما طلبك بالبحث عن سمعة موقعك والمدة المنقضية لموقعك فليست اثبات بعملية الدفع .. ولا توجد شركة تسخدم سمعة ومدة موقع عميل وتعتبرها اثبات للدفع ..ومــا معنى رد سيادتكم حينما اخبرناكم بدفع المبلغ فى احد فروعناا ؟ فلما لم يتم عمل زيارة من سيادتكم لمقر الشركة على الاقل تكونى على علم بعنوان ومكان الشركة فقد يكونو نصابون اليس كذلك ؟ كان رد سيادتكم بعدم المقدرة على الدفع فى المقر نقداّ .. اذن من اين يأتى اثبات الدفع ونية الدفع ؟ .. اما ما قمنا بة هى الفتحة الاجبارية وقبل استلامنا للمبلغ وذلك لانكِ اختى قمتى بالالحاح الشـديـد بالهاتف بعمل الفتحة وحلفتى بالله بأنك سترسلي المبلغ ولم نري ذلك وتم الغاء ما قمنا بة بعد ردك الاخير تلقائيا . وعلى كلاَ سعداء بعدم التعامل معكم وسعداء اكثر بعدم استلام المبلغ منكم . وفقك الله فى البحث ووفق الجميع بأذن الله

التوقيع
شركة نايس ايجيبت للبرمجيات وحلول الويب
برمجة وتصميم واستضافة واصلاح الداتا بيز والمنتديات واستايلات وفك تشفير الملفات
بسجل تجارى وبطاقة ضريبة - عضو هيئة الاسثمار . موقعنا هـنا
[color=#8B0000]هاتف ارضى : 44788929 مقر الشركة : فيلا رقم 6 قطعة هـ / 12 العبور - القاهرة الدور الاول

آخر تعديل بواسطة NicEgypt ، 10-07-2010 الساعة 11:44 AM.