عرض مشاركة مفردة

قديم 21-02-2010, 07:12 PM
سكيورتى العرب سكيورتى العرب غير متصل
عضو

مشاركة: 874
مستوى تقييم العضوية: 16
سكيورتى العرب is on a distinguished road
Smile الويب العربى كيف نخدمك ونرد لك الجميل ( اثبت حبك للويب العربى وادخل).

بسن الله الرحمن الرحيم: والصلاة والسلام على اسعد واكرم الخلق والمرسليين سيدنا محمد النبى الامى وعلى اله وصحبه وسلم اجمعيين اما بعد :

بجد كعادتى لا اعرف من اين اتكلم ولكنى حابب اتكلم وحابب اقول ان الويب العربى لم ارى مثله بالفعل بسم الله مشاء الله عليه معهد والله فى قلبى موجود وفى نظرى افضل معهد فى الوجود.

كلمة بامانة اقولها ولا اريد من ورائها كلمة شكر ولكن حابب اقولها فى المعهد ده بجد والله انا عرفت وسجلت فى معاهد كبيرة جدا وتقريبا كل المعاهد العربية ولكن للاسف فكثير منهم كانت معاهد ليس بها جديد ولا شىء مميز وكثير منهم تعبت به وعملت على تقديم الحصرى لهم بمجالات عديدة ولكن كان جزاء المعروف حجب عن قسم او غيره.

بصراحة انا مسجل فى الويب العربى من فترة وفى البداية قولته انه مجرد معهد مثله كاى معهد اخر ولذا لم اكن ادحل الويب العربى الا نادرا ولكن من فترة بسيطة حوالى من شهور بدات احب دخول الويب العربى وحسيت فيه بجد حاجات مش موجودة فى اى معهد تانى زى مثلا :

1- معهد عاوز يفيد الناس بجد وليس مجرد كلام ووضع قوانين تشدد على الناس فقط.

2- معهد تحس بجد ان المعهد معهدك فانا مثلا لدى معهد سكيورتى العرب ولكنى بجد بحس ان معهد الويب العربى معهدى ايضا بعد اذن الاستاذ مصطفى البازى طبعا.

3- الاستاذ مثطفى البازى ايضا واحد من الحاجات اللى خليتنى احب بجد المعهد ده طبعا ناس حتقولى ليه اقولكم لانه بجد تحس انه شخصية متواضعة ومحترمة فبتلاقيه بيخش المواضيع ويشارك عكس اصحاب المعاهد الكبيرة الاخرى.

4- مشرفيين بجد فى فى المعهد ده مشرفيين تحس بكفائتهم وانهم فاهميين مش مجرد كلام او معلومات بسيطة وبجد شخصية من الشخصيات اللى تحس فيهم بالكلام ده هنا فى المعهد المشرف ( صريح جدا) طبعا ليس وحده ولكنه مجرد مثال.

دلوقتى جينا لسبب كتابتى الموضوع بجد هو انى حاسس ان المعهد ده مميز وفى نفس الوقت حاسس ان المعهد بيمر بفترة رقود او ثبات فى الاداء فى هذا الوقت فاجد ببعض الاقسام مواضيع كما هى لا جديد عليها وبجد معهد زى الويب العربى مينفعش يبقى كده لانه يستحق وبدون مجاملة والله ان يكون افضل معهد عربى.

المطلوب يا اعضاء الويب العربى : ساهموا فى الاقسام واعتبروا المعهد معهدكم وكما حتفيدوا المعهد والله واكيد المعهد حيفيدكم لان كل المعهد ما يكبر حيوفر ليكم احتياجتكم كاصحاب مواقع او مستخدميين عاديين وانا عن نفسى حكون اولكم باذن الله وحبدا معكم ويدا بيدا نجعل الويب العربى افضل معهد عربى.

كلمة اخيرة لادارة الويب العربى الكرام : اولا احترامى لسياستكم الكريمة فانا لا اتدخل فيها ولكن لحبى للويب العربى ولمصلحته حبيت اقول ان المعهد محتاج بجد لفتح الاشراف اما الاعضاء مرة اخرى وايضا محتاج لنشاط اكتر من المشرفيين وانا اعلم ان الجميع هنا يعمل ما عليه بس نريد المزيد واالاكثر لان الوصول للقمة سهل ولكن المحافظة عليها هو الصعب فعلا.

يارب الموضوع يفيد بجد فى ارتقاء معهد الويب العربى ولا يكون مجرد موضوع مكتوب بالقسم

اخوكم فى الله : محمود وهبة

التوقيع
( وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُر الله والله خَيْرُ الْمَاكِرِينَ )

سكيورتي العرب: ( تعلم الحماية معنا خطوة بخطوة ):http://www.SecArab.com/vb

رابط مكتبة الفيديو: http://www.SecArab.com/video