عرض مشاركة مفردة

قديم 05-04-2005, 12:09 PM
الصورة الشخصية لـ Wael Hindam
Wael Hindam Wael Hindam غير متصل
عضو

مشاركة: 124
مستوى تقييم العضوية: 20
Wael Hindam is on a distinguished road
الافتراضي

فعلا اخوى دومنك الان الكل بيخاف انه بتعامل مع المصريين و بيسال قبل ما يتعامل معاك :
انت منين ؟
هتقله انا من مصر هيقولك اسف انا ما بتعملش مع المصريين .
هذا الرد ما اسوءه عنى انا شخصيا احس باحباط و يأس شديد كل هذا الانى مصرى
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
انا فعلا قراءت معظم القضايا و المنازعات فى الويب العربى لقيت اكثر المشاكل جاية من بعض الاشخاص المصريين
و انا انشادهم من الويب العربى الاجو من الكل ان يتعامل مع الشخص أو العميل بدون استخفاف او ذى ما بنقول بالمصرى يتحك عليه الان هذا فى واجهة كل المصريين ولان لاحد يريد ان يتعامل معنا بسبب هذه القلة .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
انا اريد من الكل ان يتاكد من الشركات التى يتعامل معها و ان تكون مسجلة رسميا بالنشاط الخاص بيها فى الويب العربى لضمان عدم النصب على اى شخص مجددا و انا انشاد هذه القلة المستهترة بعدم فعل هذه الاشياء مجددا و ان يكون الانترنت به بعض الامان حتى فى التعامل .
انا بدرس فى الكلية مادة اسمها التسويق و التجارة الالكترونية و احنا بنحس فعلا و احنا بندرسها ان الكل فى الانتر نت نصابين و بيتربصو باى شخص لكى يسرقو معلومات بطاقات الائتمان أو اى معلومات .....................
انا اريد من الكل ليس المصريين فقط الكل ان يكون فى هذه الشبكة العنكبوتية بعض الامان و ان تتغير على ايدينا نحن و بانفينا و ان نتقى الله خير التقوة و ان نعلم ان اى اموال حرام سوف تعود عليك ولن تفلت من العقاب ابد مهما طال الزمن
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ارجو ان اكون وضحت الى فى داخلى و اشهد الله على كل ما اقوله
وشكرا يا اخوانى

التوقيع
الان افضل عروض التصميم و برمجة مواقع المحتوي WH Designer
بعض من عملائنا :
www.rbi.edu.egاستضافة و تصميم و برمجة
www.elzhraa.netاستضافة و تصميم و برمجة
www.ksasale.comتصميم و برمجة
www.esmcard.comتصميم
www.karimarship.com تصميم