عرض مشاركة مفردة

قديم 27-09-2008, 03:42 PM
saoud saoud غير متصل
عضو

مشاركة: 56
مستوى تقييم العضوية: 16
saoud is on a distinguished road
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة billiardsegypt2   مشاهدة المشاركة

والله شركة spslink.net للحق هى شركة محترمة وانا تعاملت معهم بنفسى وايضا لدى موقع بلياردو اون لين منهم والامور شغالة كويس جدا معاهم والدعم الفنى لديهم ممتاز فهذه شهادة لله فقط
وبالنسبة للموضوع اللى انت منزله اخى بصراحة بعد ما ردو عليك ارى انك انت مقصر تجاههم يعنى قسطو ليك الاستضافة وما راضى تلتزم بالمواعيد والله ياراجل ماردو يقسطو لى اى شيئ من المبلغ ودفعتلهم مبلغ كبير ومسبوش اى شيئ حتى للشهر القادم وانت يقسطولك وتعمل معاهم كدة يارجل اتقى الله
على فكرة انا موقعى اه وعلى استضافتهم
http://billiardsegypt.com
واخى الفاضل ليس لدى مصلحة بينى وبينهم او بينى وبينك ولاكنها شهادة الحق فقط والله ولى التوفيق وحولو تصلحو الامور بينكم ولو حبيت انى ادخل للمساعدةانا ما عندى مانع

اسعدني مرورك اخي الكريم ام بخصوص تعملك معاهم انت جديد معاهم واذاشالله بالمستقبل راح تعرف الحقيقة والله يوفقك معاهم
وام بخصوص الحق الا تتكلم عنة . اذاشالله في جزاء راح يكون عن حقوق الملكية الفكرية واذاشالله راح ينزل موضوع مفصل عن هذا الشي ولا تفتكر ان هنا وخلاص وحاب اقولك علي شي بخصوص الملكية الموقع اتسربت نسختة وتم التعديل علية وبعد ماكلمنهم قلو هذا غير ماشي راح نشوف مع اخواني اعضي الويب العربي ومشكور انك تعبت نفسك وسجلة وعملة توقيع ولا كاتب بي توقعك اول موقع بلياردو او احنا شنو نطلع مع ان لشركة كانت تتبهي بي موقعنا والموقع مازل في اخطاء اخوي اصحي الكور تقطع بي موقعك لان العب مع اكنبيوتر راح تشوف انو مافي مشاكل ولكن العب مع شخص راح تشوف العجب في التقطيع بلعب والتعليق
النسخة مش اصلية الحق عمرك