عرض مشاركة مفردة

قديم 10-08-2007, 12:59 AM
eslam007 eslam007 غير متصل
عضو

مشاركة: 19
مستوى تقييم العضوية: 0
eslam007 is on a distinguished road
الافتراضي

ههههههههههههههه
بتقو ل الوقتى الله
الله برىء منك ومن امثا لك يا خوى بالله عليك لو انا عا وز انصب عليك ها ركبلك الدردشة وبعدين انصب عليك
خلا ف كدة ها عطيك البيا نات غلط اذا كان انا مركبها لك يبقا انا ها نصب عليك ازاى مع العلم انى مركبها مرة واتنية
اما بالنسبة للبلو ك ياغالى الى بتقو ل علية انا ما عملة بلو ك وحتى لو عا ملة بلو ك اة الى يخلينى افكة النها ردة
وبعدين انا مش بالغبا ء الى يسويلك انى انا ممكن اعمل عليك بلو ك وانا عا رف انك ممكن تضفنى ياغالى من اى ايميل
تا نى لو على كلا مك انا لا اقبل اضا فا ت خالص واوقف مصالحى على 70 مليم بتو عك بربك انت مش مكثو ف
وبعدين انت طلا بط اركبها مرتين لا نك ما بتعرف تركبها خلا ف على ذالك انا اديتك البيا نات وقولت خدها ركبها
قولتلى لا ء الدعم الفنى الى ها يركبها وبعد شو ية قولتلى معلش ركبها لا تا لت مرة وانا اسف اوى عشا ن انا مو
واثق فى الدعم الفنى لا نة كا ن شركى فى الموقع فا نان اخا ف منة ليبيع الدردشة فا نا قو لتلك ها ركبها قو لتلى اوك لما اعمل للموقع تصميم احترافى بعد الحمد للة لما عرفت انك مصمم فا شل فا روحت عا ملة تصميم وكل ما تعمل
تصميم تقولو غيرة هوة انت فا كر انك اشتريت الشركة بـــ70 مليم يا خ روح موووت ياغالى بعيد عن الشركة
اما با لنسبة للعملا ء فدة ياغالى لما يشو فو الموضو ع ها يضحكووو عليك لا نهم معا هم الخدمة ياغالى وشغالى 100%
اما انت شو ف مين ياغالى الى بيضحك عليك فعلا العلم نور اما الجهل هوة الى مودينا ورة عندة موقع ومش عا رف
يركب دردشة المصمم الى كا ن عا وز يبقا محترف بيقو ل انى انا ال اية سرقتة خلا ص الشركة سا بة الزبا ين
وقا عدد للنصب ومع مين الاخ مخا وى الهم الى هوة هم فعلا بتقو ل الرسا ئل ياغالى ها ت الرسا ئل او انت را جل
وانا عندى رسا ئل التهديدات الى انت بعتها على الايميل خلا ف الشتائم الى كا نت محدثة اة ياغالى انت نسيت قولت اية
عيب عليك اوى اوى اتقى الله كا نو بيقو لو ان المصريين نصبين بس الظاهر ان السعودين الوقت بيعمل شغل على
حسا نا وقا ل اية انا جبت دردشة من شركة مش عا رف اسمها اية وحا طط الايميل وبعد كدة بيقو لك اية انا جبت دردشة
من شركة تا نى شركة جنرال سورف طيب بدام فاكر اسمها اوى ما حطش الايميل لية
روح يا شيخ انا ها قو ل كلمة واحدة ربنا يهديك او ربنا يولع فيك