عرض مشاركة مفردة

قديم 09-01-2012, 01:09 AM
الصورة الشخصية لـ الضاحك الباكى
الضاحك الباكى الضاحك الباكى غير متصل
عضو

مشاركة: 474
مستوى تقييم العضوية: 16
الضاحك الباكى is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الضاحك الباكى
الافتراضي

المرحلة الثالثة : شرح طريقة التسجيل بالكامل

التسجيل بيتم علي 3 خطوات فقط وهم:

1-التسجيل في الشركة عن طريق رابط الشخص الي بتسجل تحته.
2-الضغط علي رابط التفعيل المرسل للايميل المسجل بيه.
3-(أهم خطوة):وهي عن طريق المفتاح

نيجي لأول خطوة:وهي

1-التسجيل في الشركة عن طريق رابط الشخص الي بتسجل تحته.

الرابط بيكون عبارة عن كالأتي:

http://www.onex.me/ username

وبيتكتب مكان كلمةusername اسم المستخدم الخاص بالشخص الي هتسجل عن طريقه.

وبعد كدة تاخد الرابط بعد التعديل copy&past وتحطه في شريط العنوان وتفتح الرابط.وبعد كدة بتظهرلك الصفحة دي

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x305 .

وبتضغط علي الكرة الحمراء علي الشمال join
بعد كدة هتظهرلك الصفحة دي بتكتب فيها بياناتك كاملة زي الصورة دي بالضبط وبعدها تدوس create account:

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x286 .

بعد ماتخلص بياناتك وتدوس علي create account
هتظهرلك الصفحة دي

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x122 .

وبعدها تكمل الخطوة رقم 2
وتفتح الايميل الي انت مسجل بيه في الشركة

2-الضغط علي رابط التفعيل المرسل للأيميل المسجل بيه.

هتلاقي رسالة بعنوان
Qlxchange verification Email
في الرسائل الواردة أو احيانا في السبام أو الجنك
كما بالصورة
في الInbox أو الspam أو الjunk

ولما تفتحها هتظهرلك الرسالة زي دي

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x373 .

وتدوس علي
Click Here To Verify Account
وبعد كدة هتظهرلك الصفحة دي عشان تعمل تسجيل دخول لحسابك في الشركة
بالأيميل أو اليوزرنيم+الباسوورد

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x211 .

وتدوس Login
وبعد كدة بيظهرلك شكل الشجرة الربحية الخاصة بك بهذا الشكل من خلال الأتي:
organizations/ downline view onex

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x271 .

وبكدة خلصنا ثاني خطوة

3-(أهم خطوة):وهي عن طريق المفتاح

والمفتاح بتجيبه من طريقتين:

1-بتشتريه من الشركة نفسها وده بيكون عن طريق أنشاء حساب بنك personal في البنك الالكترونيsolidtrustpay.com وبعد كدة بتودع فيه 5$ وده هيكلفك 60ج مصري عشان في رسوم ايداع وتحويل في البنك ومن والي الشركة وده طبعا بعد ماتفعله.
أو
2-(الأفضل) بتشتريه من السبونسر بتاعك ب40ج مصري فقط لا غير طبعا هتقولي ازاي الكلام ده؟!! ا
أقولك لأن ثمن المفتاح داخل الشركة ب5$ فقط فاحنا بنجيب مفاتيح من واحد عنده رصيد في الشركة كبير فبيبيعه لنا ب40ج بدلا من 60ج

وبكدة احنا الاثنين استفدنا الأتى :

1-احنا اشترينا المفتاح ب40ج بدل من 60ج
2-الي بيبيع المفاتيح بيكسب 10ج علي كل مفتاح لأنه بيكلفه 5$=30ج وباعه ب40ج وبكدة هو كسبان 10ج.
وده بالضبط الي انت هتعمله لما يبقي عندك رصيد في الشركة تشتري بيهم مفاتيح وتبيعها لأصدقائك وده طبعا بالأضافة لربحك الأساسي في الشركة.

وهنا بيتم تفعيلك من السبونسر الخاص بك (الي انت مسجل عن طريقه)
أو
هو بيبعتلك المفتاح عن طريق الusername الخاص بك وتفعل نفسك في الشركة ودي خطواتها سهلة جدا .

1-يا اما السبونسر (الي انت مسجل تحته) بتاعك يفعلك من عنده
أو
2-السبونسر بتاعك يبعتلك المفتاح بتاعك وتفعل نفسك بنفسك.

وفي الحالتين خطواتها واحدة:

بعد الدخول للشركة تدوس علي key disritrubtion وبتختار منها upgrade member/self
زي ما موجود في الصورة بالضبط

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x294 .

وبعد لما بتدوس عليها هتظهرلك صفحة فيها مستطيل تكتب فيها الusername بتاع الشخص الي انت عايز تفعله أو تأكتفه سواء انت أو أي حد مسجل تحتك أو في الشجرة بتاعتك زي ما موجود في الصورة دي

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x278 .

وبتكتب هنا الusername بتاعك لو عايز تفعل نفسك أو الusername بتاع أي شخص انت عايز تفعله موجود في الشجرة الخاصة بيك

وبعد كدة هتدوس علي Upgrade member
وبكدة انتهينا من مرحلة التفعيل
لاحظ هنا صورتك أو رمزك في الشركة قبل وبعد التفعيل

قبل

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x271 .

بعد

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x234 .

ولاحظ هنا الشكل تغير تماما

والرقم الموجود داخل الرمز بيدل علي انت في أي مستوي أو في ايlesson بمعني أنك أول لما بتسجل بيكون الرمز الخاص بيك فيه رقم واح معناه انك في المستوي الأول والصور الي فاتت صور توضيحية للشجرة بتاعتك مش أكتر.

الشركة ياأخوه لو قعدنا نتكلم عنها مش هنخلص.. على العموم أللى شايف وحاسس انه هايقدر يشتغل فى الشركة دى ياريت ماضيعش الفرصه منه لان الشركه دى ارباحها عاليه

سؤال وجواب

طبعا فى ناس هاتيجى وتقول انى طيب انا ازاى هادفعلك وكل تعاملاتى بتبقى بالبنوك الاكترونيه مثل الاليرت باى والليبرتى وان الشركه دى مش بتتعامل مع ولا بنك من البنوك اللى بنتعامل بيها هاقولك
مفيش غير أنك تسجل فى البنك الالكترونى الوحيد اللى بتتعامل معاه الشركه والبنك دا أسمه "solidtrustpay"...هاتيحى تقولى طيب وانا ايه اللى ضمنى ان البنك دا صادق..نفس الحوار اللى انا عملته على الاسبونسر بتاعى ..هههههههه..واللى كان سبب رئيسى انى مسجلش فى الشركة غير لما لقيت حل للمشكله دى الحمدالله..بس الحمد الله سجلت والامور ماشيه طبعيه
..
ولحسن الحظ وصلنا لحل احنا الاثنين ] وهو اننا هانتعامل مع البنوك الالكترونيه اللى احنا بنتعامل بيها دايما زى الاليرت باى والليبرتى...طيب كويس بس أزاى؟!!!

كل اللى هايشترك عن طريقى هايبعتلى ثمن العضويه بتاعته على احد البنوك الالكترونيه تمام ويفضل الليبرتى

واروح انا باعتله المفتاح أو أفعل حسابه من خلال الرصيد اللى عندى فى الشركه
وكده تبقى التعامل بسيط جدا...والحل دا انت ممكن تتعامل بيه مع الاعضاء اللى تحتك واللى انت هاتبقى الاسبونسر بتاعهم

بس تعاملاتك مع أول 4 أشخاص فى الشجره وبعدين ال4 دول هايتعاملوا مع ال16 اللى تحتيهم ... وانت كده قاعد زى الباشا..بس لازم متابعه الشجره بتاعتك وصلت لغايه فين

هاتيجى تقولى طيب انت بتقول كل اللى انت عاوزه 4 أشخاص تحتيك ...أفرض بقى انا جيبت اكتر من اربعه ؟!!...فى الحاله دى هاقولك انتى كده 100%..علشان لو انت مثلا جيبت 6 أشخاص معنى كده هاتسجل بالاربعه والاثنين التانيين هانرميهم!!! ..لالالالاطبعا..أومال ايه الحل؟!!

الحل انك هاتسجل عادى بالاربعه الاولنيين..وبعد كده تشوف الاربعه اللى هم سجلوا عن طريقك هل كل واحد كمل الاربعه بتوعه ولا لا لو كملوا يبقى يبختك وتروح جرى على ال16 اللى تحتهم وتشوف حد ناقصه حاجه لو لقيت مثلا عضو جاب 2 عضو وباقيلوا 2 يبقى كده انتا تديلوا الاثنين الزياده اللى عندك ...علشان تدخل المستوى الجديد وربحك يزيد..

خلاصة الكلام لو معاك أعضاء زياده شوف مين اللى معندوش وادهمله علشان تقدر ترقى للمستوى اللى بعده..

أما بقى بخصوص موضوع سحب أرباحك من الشركة فممكن انك تسحب برده بوسيط من الشركة ويحولك حسابك على الأليرت باى أو الليبرتى ...

وبرده فى كمان حل انك تسجل فى البنك الاليكترونى اللى اسمه solidtrustpay ...وتربطه بالفيزا بتاعتك أو قيزا أنترنت وتقوم زى المعلم كده وتسحب أرباحك....

وفى حل ثالث كمان هو أن الشركه عامله كرت فيزا أو ماستر كارد خاص بالشركة بتاعتهم تقدر من خلاله تسحب بيه أرباحك فى الشركه أول ب أول أى ماكينه ATM فى بلدك ودى صورة الكارد

أثباتات الدفع لخاصه بالشركة:

أولا : اثباتات من داخل أكونتات الأعضاء في الشركة

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x308 .

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x186 .

ثانيا :
اثبات الدفع والتحويلات علي البنك الأرضي العالمي في أسيا وأفريقيا والشرق الأوسط
Standard Chartered

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x247 .

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x320 .

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x461 .

ثالثا :
اثباتات الدفع علي البنك الالكتروني solidtrustpay.com

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x1015 .

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x119 .

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 520x413 .

أخيرا يأعضاء ... من يرغب بالتسجيل فليراسلنى على الخاص أو حتى فى الرد برساله فى الموضوع وسوف أرسل له رابط التسجيل فى الشركة على الخاص... وانا فى انتظار ردودكم...أرجو التقييم أذا نال الموضوع أعجابكم

على العموم أنا اسف يأعضاء على انى طولت عليكم ..بس بجد انا لقيت الشركه مميزاتها جباره علشان كده عاوز الكل يستفيد والأهم من دا كل يبقى هو عارف شغال فى أيه ..وأزاى..النتيجه تبقى مضمونه 100%.

وانا تحت أمركم فى أى استفسار أو مساعده فى الموضوع دا .وطبعا الشرح منقول من منتدى اخر لانه افضل من شرحى الخاص

دا رقمى اتصل فى اى وقت
01112148884

ودا ايميلى للتواصل

egy_egy88@yahoo.com

شكرا لكل الاعضاء على سعة صدركم
وبالتوفيق

التوقيع
التسويق الشبكى

فريق الضاحك الباكى للتسويق الشبكى والاحلام يمكن ان تتحقق

. والتصميم على النجاح .

egy_egy88@yahoo.com

ان شاء الله احلامك تتحقق