عرض مشاركة مفردة

قديم 05-10-2008, 04:07 PM
w-elbalad w-elbalad غير متصل
عضوية مغلقة

مشاركة: 120
مستوى تقييم العضوية: 0
w-elbalad is on a distinguished road
الافتراضي

انا اسلام صاحب شركه وسط البلد
انتا بقى يا اخ gefara زعلان صح اوك انا هحكى الحكايه الى انتا زعلان منهاا

انا كنت بسوى موقع احتجت من الاخ دا يركب مجله انفنتى قال انا معى واحد ممكن اركبهالك بسعر حلو اوى بعد ما ركب المجله طلبت تعديل بلوكات والله ما بيعرف اى شى ف البلوكات اوك انا هعمل البلوكات وانا بعمل البلوكات ظهر شى من الاخ gefara اتضح ان المجله مسروقه طبعا مينفعش اعطى العميل الوقع كداا حرام حذفت المجله بتاعت الاخ وانا سويت مجله اخرى زعل من ايه بقى انى خذفت المجله طيب ما انتى عندك نسخه مسروقه تانيه . + ان احنا بركب المجله بس عطيتك شغل لان انتى كنت طالب منى انى اشغلك معانا بس اوك لاكن الى انتا بتعملو دا حرام اوى

شوف بقى احنا الحمد لله الشغل دا بيجى لوحدو قليل اوى لما بنتخل على الويب العربى نرد على طلب دا فضل من ربنا كل العملاء الى تعاملت مع شركه وسط البلد متاكداا من ان الشركه مش نصابه ولله الحمد لله لحد اليوم مافى واحد يقول ان شركه وسط البلد نصبت عليه الى انتا بتعملو دا على الويب العربى مجرد غيره متنافس فقط لكن الناس عمراها مهتصدقق الناس دى فاهماا الحركات دى كويس اوى

انا عندى الدليل ان انتا سارق مجله انفنتى مرخصه وبتبعهاا كل يوم للناس على انها مرخصه طبعاا الناس بضور على الارخص وانتا مو خصران شى ف المجله بتبيع بسعر قليل

الهكر الى انتا بتعملو على الموقع انتا اخرك تعمل هكر بس انتا مو مبرمج او مصمم او ستضافه