عرض مشاركة مفردة

قديم 24-05-2007, 05:07 PM
الصورة الشخصية لـ goldrights
goldrights goldrights غير متصل
عضو

مشاركة: 170
مستوى تقييم العضوية: 17
goldrights is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر MSN إلى goldrights إرسال رسالة عبر Yahoo إلى goldrights إرسال رسالة عبر  Skype إلى goldrights
الافتراضي

بجد انا مش عارف اقول اية
حسبى الله ونعم الوكيل فى مروان ولا فيك انت يا صاحب الموضوع
ما هو ربنا عرفوة بالعقل قبل القلب
وقولنا مليار مرة وبرضة لا حياة لمن تنادى

يا جماعة اتقوا الله شوية فى اموالك دية حرام اللى بتعملوا كدا ما تبص فى المرايا هتلاقى ربنا ميزنا بزينة العقل

تعالوا نتكلم كدا بحوار هادى ونفهم الموضوع

انا عندى منتدى او عندى موقع شات -------------------------------------------------------- 1
مش عندى زوار ومحتاج ناس تزور موقع لا كمان محتاجهم يشاركوا ---------------2

طريقين
الاول اروح لشركة او مكتب او اتعاقد مع دعم وحوار اشهار ويجلب اعضاء ووو يبقا انت معاك مال اتبرع بة افضلك لانة هايضيع عليك دون شك

الثانى اروح لشركة مشهورة مش بتقولى هابعتلك كام راس ولا كام خاروف وانما بتقولك انا عندى نظام كذا كذا كذا

تمام لحد كدا
يبقا نختار الحل الثانى
طب انهى شركة نروح لة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شركة ام ترتر ولا شركة طرطور المحترف ولا شركة ابو المنتديات ولا شركة وحش النت ولا شركة بلطجى النت ولا ايش ما الشركات كتير ياعم سليمان ؟؟؟؟

تعال كدا قارن بين كل شركات الاشهار وشركة جوجول ادسنس
لا وجة مقارنة جوجول عرضت على مجلس الامن السنة الماضية انها تكتب اسمها على القمر مقابل دعم مادى للدول الفقيرة تخيلوا
لها حق الصراحة ومش هانبتعد عن الموضوع ونرجع طب اية النظام ولية جوجول ؟؟؟؟
ندخل فى الحوار
جوجول عندها اتنين
1- جوجول ادسنس يعنى حط اعلان فى موقعك واديك فلوس
2- جوجول ادورد يعنى هات اعلان موقعك احطة فى المواقع اللى عندى اللى بدفعلها فلوس

عدد المواقع من الشرق الاوسط بس 150 الف موقع مدفوع ذو ترافيك حالى و 380 الف موقع ترافيك متوسط و 680 الف ترافيك ضعيف غير بقا المواقع المجانية
لو انت موعك عن التجارة
عن شركة ام ترتر وشركة وحش النت بيعمل اسبام فى جروبات الياهوة واللى كلها عيال داخلة تدورها على صورة كدا من اياها ولا بنت حلوة كدا رقم جوالها والحوار دا لا ناس بتفهم ولا اى حاجة حوالى 80 فى المئة لا اى لازمة لاهم ولا هايشوفوا اصلا اعلانك و الباقى يتراوح بين الجاهل اللى قاعد على النت يبى صورة جنسية او دخل موقعك وفى ثانية هايطلع لانة اصلا بيدور على مواقع جنس لا هايشارك ولا هاحتى هايقراء كلمة

عند شركة جوجول بتقولك انا عندى مثلا x مواقع من النوع التجارى اة يبقا الاعلانات بتاعة المواقع التجارية تظهر عن المواقع للى لها نفس الاهتمامات
يعنى موقعك تجارى مش ممكن يظهر الاعلان فى موقع بتاع العاب لان بديهى ان الناس اللى داخلة الموقع دية عاوزة تلعب ملهاش اهتمام بالتجارة اصلا
ودا بيسمى بالاعلانات الموجهة
يعنى الاعلان فى المكان الصح

طب هوة كدا بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لا لسة هههههههه مميزات كتير مثلا انا من مصر وبقدم خدمة لاهل الخليج ممكن اختار دول الخليج فقط اللى يظهر اعلانى فيها وبالتالى لو واحد مصرى دخل على موقع خليجى مش هايشوف اعلانى لانة مصرى وانا محدد ان مصريين ميشفوش اعلاناتى يعنى ميزة تخصص رهيب

ولسة
ولسة
خطط الدعاية فى جوجول هى اية
1- يظهر اعلان موقعك فى المواقع ذات نفس الاهتمام يعنى اللى داخل مهتم بالمواقع اللى زي بتعتك يظهر بشكل عشوائى

2- يظهر اعلانك فى مواقع انت اللى تختارتها يعنى ربنا يعلم انا مرة اعلان موقعى كان فى سوالف سوفت
اى انت اللى بتختار وبتعمل اضافة للمواقع اللى انت شايفها وعاوز الاعلان يظهر عندها

3- الخطة المزدوجة اى الاولى والثانية

,,,,,,, يتبع ان شاء الله لان على موعد هام اثناء الكتابة
مميزات رهيبة
هل تحلم بمئة الف زائر لموقع من 100 الى 300 الف زائر تخيل انهم مهتمين بنفس مجال موقعك اكيد هايسجل منهم وهايشارك ما لا يقل عن 3 الى 5 الف عضو

اما هو ربنا عرفوة بالعقل والارقام بتتكلم
لما نرجع نكلم الموضوع وترقبوا المفاجاة ولكن قبل ما اسيبكم

اقسم بالله ان جوجول ادورد دية مش بتعتى ههههههههه احسن حد يفتكر انها مملوكة ليا ولا حاجة هههههههه

فى امان الله