عرض مشاركة مفردة

قديم 16-12-2008, 10:06 PM
khadiga khadiga غير متصل
عضو

مشاركة: 31
مستوى تقييم العضوية: 0
khadiga is on a distinguished road
الافتراضي

خوى الكريم Ebrahim3 اتذكرك جيدا انت بردة من شككت فى البلياردو من سنة فاتت ولم تأتى شركة اخرى بنفس ما جائت به شركة spslink وكان بودى ارد عليك وقتها لاكن للاسف ما كان لدى عضوية على الويب العربى وقتها
فكيف الحال يا اخى وانت تشكك ولا نجد ما تقولة صحيح على فكرة انا برد وعارف انك هتقول انى تبعهم صح
مهو مش معقولة ان كل اللى يرد فى الموضوع بكلمة حق يكون تبعهم
وكمان انت بتقول مشاركات الاعضاء وعمال تعد عليهم طيب قبل متشوف الناس شوف نفسك ومشاركاتك تسير القلق وصعب حد يصدقك لان الواضح انك عدو ليهم وما تقصد غير التشهير فقط وبدون داعى
بص يا اخى المسلم انت مصرى من لغتك يعنى انت لو تقصد خير يبقى كنت اتصلت بيهم او راسلتهم واتحدثت معاهم على كل التفاصيل اللى عايز تعرفها لاكن انت هنا واضح انك لا تريد غير التشهير
فالاسلام لا ينص على ذلك
وعلى فكرة وللعلم فقط انا دخلت على الرابط وحملت الفلاشية ولم اجد ما تتحدث عنة
على العموم اتقوى الله فى انفسكم وهذا مجهود ناس وحرام الاسائة لهم يا جماعة خلى عقولكم كبيرة لا تستفيدون شيء من هذه المشاكل التى بدون داعى استغلو اوقاتكم فى اشياء تفيد يعنى يا اخ Ebrahim3 نصيحة منى لك طالما نزلت الفلاشة وانت مميز كما تقول فعليك ان تفعل مثل ما فعلو هم واعمل نسخة خاصة بيك انت ونزلها
واعتقد هذا اقل شيئ واذا ما بتعرف يبقى عليك الانسحاب فورا لان ما تفعله حرااااااااااام
اختك تنصحك