عرض مشاركة مفردة

قديم 02-09-2010, 05:01 AM
*محمد حسن* *محمد حسن* غير متصل
عضو

مشاركة: 1,741
مستوى تقييم العضوية: 18
*محمد حسن* is on a distinguished road
الافتراضي

الشلوى - ريتاج احمد

اشكركم لردودكم وانكم تتكلمون عن تجاربكم معاى فى العمل والحمد لله انا واثق من نفسى ومن عملى وعندى ثقة بالله .. وردودكم هذة خير دليل وخير مثال عنى واثبات انى الحمد لله امين وانى مش نصاب كما يدعى الاخ غاوى نت ويقول انى صاحب عضوية الاسيوطى وانى بنصب بيها

اتمنى منك استاذ غاوى نت على كلامـى اللى كتبتهولك فوق .. وعلى رد الاخوة الاعضاء اللى يدافعون عنى

ولا كمان عشان هما دافعو عنى .. هاتشكك فيهم وتقول ان انا صاحب عضويتهم ..

زى ماشككت فيا وقلت انى صاحب عضوية الاسيوطى النصاب عشان دافعت عنه بالحق فى شىء بسيط

كما اشكر الاخت همسة حب 1 لردها .. كما هذا ايضا خير دليل يا غاوى نت بانك لازم تجيب دليل مش تكتبب من دماغك

كما ارد على الاخت ريتاج من ناحية الاميلات اننا نتفاهم فيها .. انا اصلا عمرى ماتعاملت معه فى شغل او فى اى شىء ولا اشتغلت معاه ولا هو اشتغل معاى

كما انة يكتب رد مسىء ليا بكل المواضيع وميردش عليا من بعد الرد وميردش على كلامى

اتقى الله اخوى غاوى نت .. انا ولا عملتلك شىء ولا فكرت انصب عليك ولا نصبت على احد عشان تشوة سمعتى بهذة الطريقة .. وليك يوم يا ظالم

وربى راح ادعى عليك من الان وهاتشوف اللى هايجرالك من دعايا .. واتقى دعوة المظلوم

حسبى الله ونعمه الوكيل فيك يا غاوى نت

ربنا بس هو اللى يجبلى حقى منك ياظالم ويامفترى .. ياللى تشوة سمعه الناس عشان مش عاوز حد يكون سمعته كويسة غيرك انت .. بس بردو الحمد لله اعمالى مثل الفل واهم شىء عملائى انهم يكونو راضيين عنى وانت شفت الردود وهذة تكفى

حسبى الله ونعم الوكيل

آخر تعديل بواسطة *محمد حسن* ، 02-09-2010 الساعة 05:09 AM.