عرض مشاركة مفردة

قديم 22-12-2007, 07:26 AM
mark_cool5 mark_cool5 غير متصل
عضو

مشاركة: 44
مستوى تقييم العضوية: 0
mark_cool5 is on a distinguished road
الافتراضي

اخواني " العرب" الاعزاء تحيه طيبه اما بعد
اولا احب ان اشكر اخ مره اخريي مصري واختي زينب علي تقديم العون لي
كما احب ان اشكر اخي عميد القلعة علي زوقه وهذا يبين شخصيته التي انحني لها احتراما
كما احب ان اقول ل اخي ولد عز ايه اللي دخل موضوع الديانه في موضوعنا حتا لو اتكلمت عن العرب فدا مش معناه ان بتكلم علي المسلميننال
المسلمين ......
بس ياجماعه انتم بدل ما كنتم هاجمتوني مش كنتم عرفتم انا كتبت كده ليه ؟
انا حاقول لكم اناكتبت كده ليه
انا كتبت كده علشان بالفعل لاحظت طفره رهيبه في المواقع الاجنبيه الخاصه بالتعامل مع مواضيع الدعم يعني مثلا في المنتديات الاجنبيه
الاجنبيه اول لما واحد يحط موضوع طلب دعم اول حاجه لازم يحط عنوان موضوع واضح والكل في المنتديات الاجنبيه بينفذ الشروط دي
بس ده علشان الاجانب لما اي واحد يحط موضوع دعم او طلب كل واحد بياخد الطلب ده ويدور كانه حاجه لنفسه مش لغيرو مش لحبه في المساعده بس
المساعده بس وكمان لانه الوصول الي حل المشكله او ايجاد الطلب ده هدف بالمختصر هما عايزين يوصلو للكمال وطبعا علشان الكمالالكمال دي حاجه ملهاش
الكمال دي حاجه ملهاش
اما في المنتديات العربيه فعلي العكس تماما
فتلاقي كل واحد بيجري علي مصلحته وبس بس كده ميمنعش ان في اعضاء بمخ غير اناني موجودين في المنتدي ولكنهم اقلاء
في المنتديات العربيه كل واحد بيقول يلا نفسي
ولو لاقي انه يقدر يساعد حد بيساعده علشان التفاخر او التباهي وقليلون جدا من يفعلون هذا لوجهه الله
اولا احب ان اقول شي ان حطيط موضوعي في القسم العام علشان ياخد اكبر قسط من المشاهده
تاني حاجه ان كتبت عنون الموضوع كده علشان متاءكد اني لو كتبت العنوان الذي لا يتعلق بالموضوع فسوف لا يدخل اي فرد الموضوع
يعبرني وده واللهي عن تجربه
في الاخر يا جماعه بجد انا اسف لو كنت زعلتكم ولو كنت بشتم علي العرب يبقي انا بشتم علي نفسي علشان انا واحد من العرب
وفي الاخر ياريت يا جماعه تثبتولي عكس كلامي وبجد مش حنسي لكم الجميل ده طول عمري
اسف
شكرا