عرض مشاركة مفردة

قديم 16-01-2010, 01:23 AM
جولد جروب جولد جروب غير متصل
عضو

مشاركة: 109
مستوى تقييم العضوية: 15
جولد جروب is on a distinguished road
الافتراضي فى رايى الشخصى المتواضع البسيط واتمنى ان تقبلوه من شخص بسيط

فى رايى الشخصى المتواضع البسيط واتمنى ان تقبلوه من شخص بسيط

كل هذه الامور تافهه والمعنى فى التفاهه ليس فى قيمه الماده او الرواتب او كما تقولون فى قيمه التحويل

الامر تافه لانه على الانترنت كله يقدر يكدب كله يعنى مش هيبقى موجود شخص يقدر يثبت حقه مليون الميه

طيب وحتى لو ثبت حقه وحتى فعلا لو كان ليه فلوس هل الشوشره واكلام والمواضيع هما الى هيبجوا حقه

استحاله طبعا

يبقى مفيش غير حل واحد كلكوا كلكوا كلكوا كل الناس اى حد بيشتغل شغله معينه على النت

يطلب نص حقه على الاقل مقدم اظم الموضوع سهل وواضح اطلب نص حقك مقدم بحيث حتى لو اتنصب عليك ميتنصبش عليك فى مبلغ كبير

انا بشتغل زيكو على النت فى كل المجالات ( استضافه _ تصميم _ دعم فنى _ اشهار ) كله وعدد عملائى قليل

ولكنهم ناس كبار محترمين ذوى ثقه والاهم من كده

ان نص فلوسى باخدها مقدم طبعا الشرط ده قليل الى بيوافق عليه لكنه بيبقى مريح للطرفين

لو صاحب الشغل اعطانى نص حقى مقدم بيبقى مش قلقان زى لما يدينى فلوسى كلها

ولو انا اخدت نص فلوسى على الاقل مقدم ببقى مرتاح لانى عارف ان الجزء الى باقى معقول ومش كبير علشان يتنصب عليا فيه ومقدرش اعوضه

وانا من هنا ومن مشاركتى ده فى كلمه حابب اقولها

الى جميع اصحاب المنتديات والاخوه السعوديين الى تعاملت معهم والى لم يسبق لى التعامل معهم بصراحه بنسبه 90 % من السعوديين على الانترنت ناس ذوى ثقه ومحترمين ولا يهمهم ابدا ابدا المال

فلو صدقت مع السعودى وطلبت منه ضعف الاجر سوف يعطيه لك وهذا هو مفتاح العمل على الانترنت

اطلب نص حقك مقدم ومتكونش محرج او خايف ان حد ياخد الفرصه غيرك هتعيش مرتاح وهتاخد حقك وهتدى للناس حقها

وبالنسبه لسلوى صلاح ابو بكر فانا لم اتعامل معها فى اشياء ماديه ولكنى اراها شخصيه محترمه وخلوقه وتتحدث بالاخلاق

الله يهديكم جميعا ويارب الى ليه حق ياخده فى هدوء بعيدا عن المشاكل

اسف ان كنت اطلت عليكم واعتذر منكم ** والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته