عرض مشاركة مفردة

قديم 27-04-2007, 08:26 PM
:: AWS :: :: AWS :: غير متصل
عضو

مشاركة: 30
مستوى تقييم العضوية: 0
:: AWS :: is on a distinguished road
الافتراضي

السلام عليكم والله اخي العزيز ربنايوفقك علي قد نيتك انا فكرتي اننا نوحد العرب ونخليهم يد واحدة ونكبر ونسع فكرهم وعقلهم
المشكلة اللي انا شايفها :

ان العرب لما بيخشوا علي النت مش بيلاقوا حاجة يعملوها غير الشات او مثلاا لو عايزين يصمموا حاجة يعقدوا يدوروا في جوجل لغاية ما يموتوا ويرضوا مش بيلاقوا ويعقدوا يلفوا في المنتديات وواحد تاني عايز يركب منتدي بس مشعارف انهي نسخة ومش عارف يدورفين واحد تاني عايز يبيع تصميم واحد قاله روح الويب العربي اول ما يسجل لسه هيستني 3 او اربع ايام او كذا عشان يتفعل وبعدين محدش يرد عليه ولا يشجعه وكله اناني ومش عايز يفيد حد

ااااااايه يا عرب فوقوا
انا عارفين دلوقتي بقووول ايه

العرب فوق الشجرة

يعني العرب جم ينزلوا الاجانب من اللي هما فيه
الاجانب نزلوا والعرب قعدوا فووق
ودلوقتي الاجنب احسن مننا ليه

؟؟؟؟

عشان في تعاون وخوووف علي مصالح الكل والافادة ومفيش بخل ولاطمع ولا بس كسب فلوووس

يا عرب فوقوا انا

الحل بتاعي :

اعمل منتدي كبيير اوي يدعموا الناس ويتبرعولوا المنتدي دا يبقي شامل ومتخصص في كل كبيرة وصغيرة والعضويتفعل علي طول في وقتها المنتدي يبقي فيه دعم وتسليه وبيع وشراء

وكمان يجتمع فيه المصممين المحترفين والمبرمجين وكذا

واللي نلاقي مجهوده كويس نعمله قسم ونحط فيه دروسه واعماله

ولما واحد عربي يخش النت ويفكر (( انا عايز اشتري تصميم )) اه علي طول اروح المنتدي ( اي اسم كان وانا احب اسميه الدعم العربي لانه هيدعم كلحاجة )) وكدا العربي بدل ما كان بيلبي حاجته في ساعة هيلبيها في 5 دقايق من غير تعب ياريت يا اخي تمويل لمساحة كبيرة والدومين ان شاء الل جاهز معايا لمدة سنة هو لسه الحقيقة بس ان شاء الله جاهز والمدراء للمنتدي هيكونوا الناس الكبار العر الفاهمين زي مدير الويب العربي ومدير ترايد نت وانا ياريت يعني انا لاني صاحب الفكرة وعندي افكار تاني كتيير

والسلام عليكم ورحمة الله هذا يا خي ايميلي لو الفكرة عجبتك كلمني

i.m_91@homail.com