عرض مشاركة مفردة

قديم 11-09-2010, 04:35 PM
*محمد حسن* *محمد حسن* غير متصل
عضو

مشاركة: 1,741
مستوى تقييم العضوية: 18
*محمد حسن* is on a distinguished road
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة Abu_Rahaf   مشاهدة المشاركة

اخوي انا فعلا تفاهمت معك على التنشيط. ولكن بعد ما طلبت منك العضويات والخ.. رحت انت وكتبت موضوع عن رغبتك في اعضاء للتنشيط وهذا يعني انك ما تعرف القروب تبعك مضبوط.

انا احتاج شخص عنده قروب شغال معهم بالاساس. ولهم اعمال. وشغالين مع بعض

لذا اعتذر منك، وتشرفت بمعرفتك

ننتظر عروض الشباب

هلا اخوى

معلومة .. من ناحية الجروب

انا معاى جروب من قبل ما اعمل الموضوع فعلا .. ولكنى حطيت موضوع حتى اشرح الشروط لهم .. لان صعب ان اشرح لكل فرد ع الاميل لان الشرح طويل .. وعملت الموضوع مرة واحدة بحيث كل من فى الجروب اعطية رسالة او اتصل بية عالميل .. يدخل عالموضوع ويفهم كل شىء من الموضوع من قبل ان اشرح له ونضيع وقت ع الاخر

وبدليل لو تدخل الموضوع بتلاقي الاخت احب ربى .. ردت عليا وتقوللى انها متفاهمة معاى وانها ضمن جروبى...الخ

وانا رديت عليها .. قلتلها اكيد انتى معاى وانتى اميلك عندى بس انا اكتب الموضوع للتذكير
يعنى اذكر الناس بطريقة العمل .. وبالطبع لا انكر ان فى ناس جديدة دخلت الجروب معاى وهذا فائدة وليس سيئا ان يدخل ناس جديدة فى الجروب .. فانا قب الموضوع كان معاى حوالى 23 وبعد الجروب العدد فاق ال 30

بس الاولوية للاقدمية واللى معاى من البداية هم اللى يشتغلون

كما ان لو تفتكر انا قلتلك فى المحادثة قبل ان اكتب الموضوع .. وقلتلك ايضا انا راح ابحث عن ناس تانى عشان لو حصل ظروف لاى حد من الناس اللى معاى . يكون فى ناس تانين احطاطيين معهم

وفى شىء ايضا . ليس كل ما اطلب جروب يكون لموقعك

وكما انك اتفقت معاى كلمة راجل ان اول ماتدفع تلاقى الشغل يبدء من نفس اليوم . وانا مش اهبل او صغير عشان اتفق معاك ولن انفذ المطلوب من اول يوم .. لانى ضامن الجروب كويس .. ومن ناحية المواضيع مش شرط لموقعك فقط لان لو من مواضيع التنشيط فهى ليست لموقعك فقط . . فانا كل فترة اطلب عدد جديد يدخل للجروب حتى اذا انشغلنا يكون عندى اكبر عدد من المنشطين .. كما لو تشوف مواضيعى بتلاقينى اكثر من مرة اطلب جروب سواء قبل ان اكلمك او بعد ما كلمتك

عامة حاليا الجروب كامل من قبل ان اكتب الموضوع وحتى بعد ان كتبتة وصل عدد المنشطين الى 30 شخص اوكثر

وفى النهاية ربنا يوفقك ولو حابب تعامل معاى اهلا وسهلا ولو مو حابب ربنا يوفقك مع الافضل
بالتوفيق

آخر تعديل بواسطة *محمد حسن* ، 11-09-2010 الساعة 04:45 PM.