عرض مشاركة مفردة

قديم 20-04-2010, 01:50 AM
*محمد حسن* *محمد حسن* غير متصل
عضو

مشاركة: 1,741
مستوى تقييم العضوية: 18
*محمد حسن* is on a distinguished road
الافتراضي

شكرا لكم على ردودكم للاخت الفاضلة سلوى وفعلا هى من ارقى الشخصيات وفعلا هى انسانة امينة

ومرة اخرى انا اكرر اسفى للجميع وخاصة انى انقطعت مرة تانية لمدة يومين بس باذن الله هاحاول على قد ماقدر ان ارجع تانى ولكن يا جماعه انا اطلب منكم طلب

اتمنى من كل من كنت شغال معاه ان ينتظر ان اخلص شغلى الباقى لة بعد عدة ايام لان والله العظيم هذة الفترة لن اقدر ع العمل

والحمد لله ان كل اللى كنت شغال معاهم لن استلم منهم فلوس حتى لا يفتكرو انى نصاب

ولكن للجميع اذا كنتم تريدو ان نكمل العمل ولكن بعد فترة فاهلا وسهلا وهذة ماتمناة لان ظروفى جاتلى بدون نية واذا تحبو فسخ العمل وكل واحد ياخد حقة لا يوجد مانع

واتمنى ايضا من يطلبنى فى العمل انا راح ابدء من بداية شهر 5 او فى اواخر ايام هذا الشهر لان الان تعبان ولا اقدر ان اوعد احد بشىء واتمنى من يطلبنى فى شغل ايضا ان يدفعلى المبلغ مقدما لان هذة الفترة احتاج للمال ولكن يكون المال الحلال لانى راح استخدمة فى علاج واتمنى ان يكون بعيد عن مواقع الاغانى والافلام وعدم طلب هذة الاعمال لانى ردى سيكون بالرفض

وعلى فكرة يا سلوى فى حاجة انتى ناسياها

انتى لكى عندى شغل 10 ايام فى السهم الذهبى اخرى وهذا حسب الاتفاق بينى وبين السهم

وانا لن انسى هذا وباذن الله راح اقوم بعمل هذا ولكن ارجو ان تنتظرو عدة ايام حتى اقدر اشتغل

ولو حبيتى تدفعي الفلوس بعد ماخلص شغلى نهائيا زى مابتتعاملى مع باقى الافراد لا يوجد مانع ولكن اتمنى لو قدرتى تبعتيها هذة الفترة يكون افضل لان احتاج بعض المال الحين

والشخص سعود بدر فهو لة عندى 300 موضوع فقط

وانا راح اعملهم بعد فترة واتمنى ان يقبل هذا وانا اسف اخى سعود على الغياب المفاجىء

واتمنى التوفيق لكى اخت سلوى وللجميع

واسف ع الغيابات المفاجئة

واتمنى منكم الرضا عنى وبالنسبة لشغل سلوى

وعد منى ان ال10 ايام لما ابقى اشتغلهم
راح اخليهم فى اخر شغل حتى اكون خلصت شغل المواقع الاخرى واتفرغ فقط لموقعك من اجل ان اكون فية بتواجد بنسبة اكثر من الاول باذن الله