عرض مشاركة مفردة

قديم 23-10-2008, 02:20 AM
toop3rb.com toop3rb.com غير متصل
عضو

مشاركة: 247
مستوى تقييم العضوية: 17
toop3rb.com is on a distinguished road
الافتراضي

انا شايف والله ان النصب على النت من مصر قل كتير بعد اكتر من محاولات لتعديل السوق الالكترونى ولكن المشكلة الان زادت فى السرقات فى شوراع مصر يعنى انا كنت ماشي فى 6 اكتوبر تعرضت لحادث سرقة موبايلى وفى عز الظهر الساعة 12 ظهرا وما عرفت اجيب السارق ويبدو انه محترف لانه كان راكب على موتوسيكل ومش مركب نمر يعنى شكله محترف مش هاوى والموتوسيكل كان مستنيه على اول الشارع يعنى عشان اول ما يسرق السرقة يجري على الموتوسيكل وفى واحد كان معاه عريبة حاول يجيبة بس دخل فى طريق الواحات ومعرفش يجيبة عشان الطريق كان مقفول وفيه زحمة وعربيات شحن يعنى دى المشكلة الحقيقة فى مصر

على العموم اتمنى من الناس انها تكون افضل من كده وانا شايف ان سمعت مصر على الانترنت تحسنت عن الاول لان فيه شركات مصرية ربنا يزيدهم والله شركات محترمة وتراعي الله وتكسب بالحلال

وعلى فكرة النصب على الانترنت فى كل مكان يعنى مش فى مصر بس انا منصوب عليا من ناس سعودين مرتين ورا بعض يعنى مصر مش الوحيدة بس كانت زادت فى الفتره الاخيره النصب على النت عشان كده انتشرت السمعه السيئة وفى دلوقتى كمان قسم فى موقع الحكومة عن بلاغات االنصب على النتي يعنى اى واحد اتنصب عليك منه تقدر تقدم بلاغ

واشكرك اخى على المووضوع