عرض مشاركة مفردة

قديم 05-06-2008, 07:38 PM
الصورة الشخصية لـ مصطفى عبد الرحمن
مصطفى عبد الرحمن مصطفى عبد الرحمن غير متصل
عضو

مشاركة: 501
مستوى تقييم العضوية: 18
مصطفى عبد الرحمن is on a distinguished road
وسام الويب البرونزي 
عدد الأوسمة: 1 (المزيد ...)
الافتراضي

سلام الله عليكم
اخى والله فعلا انا فى حيرة شديدة من كل يوم فى موضوع بخصوص منتدى ونصب وكلام فارغ ما تزعل من كلامى لكن اريد ان اوضح شى
هل من الصعب شراء مساحة فى شركة محترمة ما دام كل الا اتنصب عليهم هنا يملكون طرق لتحويل الفلوس للغير فاصبح الموضوع سهل
هل من الصعب شراء دومين
هل من الصعب ان تجدوا شخص يقدر على تنصيب نسخة على مساحة يا اخى لو كل واحد يدور ما راح يغلب فى شى اولا انت راح تكون مالك بنفسك لمساحة ودمين لنفرض انى طلعت معاك مش تمام على فرض انى الا اقوم بتنصيب النسخة لك على مساحتك اوكى تكبها وتمسحها فى دقيقة
هل شراء منتديات جاهزة هو الحل راح اضرب لك ميثال على ما تم بينكم انت دفعت له على منتدى 500 ريال واعتقد انه لو طال الحديث بينكم شوى كان ممكن ياخد فلوس زيادة لكن راح اتكلم فى حدود المبلغ هذا
500 ريال تعنى كام على الدولار يعنى حوالى 120 دولار اقل او زيادة مش عارف بالظبط انت راح تشترى دومين ب 10 دولار من جودادى
باقى لك 110 هل صعب تجد مساحة 300 ميجا مثلا وتنصيب بهذا المبلغ
مشكلتنا اننا نحب الطرق السهلة فى النهاية دعوات واهات
والله يا اخى انا مش بهجمك او شى لا سمح الله ربنا يعوض عليك الا دفعته واكثر لكن من الافضل دائما اننا نسلك الطرق السليمة
شكوك فى مستضيفين عرب اوكى الشركات الاجنبية موجودة وفى شركات تعطى مساحات بالجيجا وزيادة بثمن اقل بكتير من الا انت دفعته دا
اسف على الاطالة لكن فى مثل احبه جدا
لا حك ظهرك الا ظفرك يعنى انا اريد شى اتعب شوية فيه واجيبه لكن لا اتكل على غيرى وهو يشتريه لى