عرض مشاركة مفردة

قديم 20-04-2007, 12:36 PM
MicroDes MicroDes غير متصل
عضو

مشاركة: 157
مستوى تقييم العضوية: 20
MicroDes is on a distinguished road
الافتراضي

مشكور جدا اخوى amrsaber انت كدا قولت الى انا نفسى اقولة
و يا ريت الاخ girlserv يحافظ على كلامة الى بيقولة على الاشخاص الى هوا ما يعرفهم (انا مش راح اغلط فيك او اقول عليك اى شيء غير انك هترج لى تانى فى يوم و ما راح اعطيك شيء ) و انا ما جبرتك على شيء انا جبت الاسكربت و جارى تعريبة يعنى انا ما بنصب عليك و انا قولت لك لو عايز تشوف صور على اللوكال هوست بعطيك يعنى ما بعت لك شيء و زى ما قال الاستاذ amrsaber انا ببيع لك نسخة موجودة نعم على www.hotscripts.com بس طبعا انت لو تعرف تنزلها نزلها وعربها اما انا لدى الاسكربت كامل و راح اضع لك صورة من ملفاتة لتاكد بس بيع انا ما راح ابيع لك ولا نسخة و باذن الله يتم الانتهاء الكامل من التعريب و كمان نجيب مواد يتم اضافتها فى الاسكربت حتى يمكن مشاهدة الاسكربت بشكل صحيح و يتم رفع اللاسكربت على الانترنت (ملحوظة انا لم ادعى انى مبرمج الاسكربت كما قال الاخ girlserv بل انا معى الاسكربت زى ما مشكور الاخ amrsaber و قال سابق و عندى تعربية )

.وفى نهاية الموضوع دى صورة من ملفات الاسكربت عندى دا علشان بس الاخ girlserv او الاخت :d يتأكد

لكى يتاكد جميع الموجودين
و شكرا مرة اخرى للاخ العزيز amrsaber و لو تبى نسخة من الاسكربت انا تحت امر حضرتك ضيفنى و بعطيك نسخة مجانا لو تحب

التوقيع
طرق الاتصال بنا :-
MSN : Mo7tref.mobhotmail.com
Mobile : 0020106270782

آخر تعديل بواسطة MicroDes ، 20-04-2007 الساعة 12:38 PM.