الويب العربي

الويب العربي (http://www.arabwebtalk.com/index.php)
-   التبادل الإعلاني وأدلة المواقع (http://www.arabwebtalk.com/forumdisplay.php?f=76)
-   -   لاشهار موقعك أومنتداك الآن قواعد بيانات بالجملة اختار ما يناسبك (http://www.arabwebtalk.com/showthread.php?t=68050)

خليها علينا 15-10-2007 05:55 AM

لاشهار موقعك أومنتداك الآن قواعد بيانات بالجملة اختار ما يناسبك

السلام عليكم ورحمة الله

لمن يريد إشهار موقعه او منتداه بطريقة مضمونة وفعالة

قواعد بيانات منتديات بأى عدد تحتاجه

بداية من 2000 حتى 36000 عضو

وأسعارنا تبدأ من 50 ريال فقط

ونقبل المقابل الغير مادى

مساحات ودومينات

ويوجد أمثلة على القواعد

للتفاهم
ganna11@hotmail.com

new-life 15-10-2007 06:11 AM

ياخي ليش ب50 خلها ب10 ريال واحصلك كمية كبيرة من الزباين وانت مو خسران شي طيب هذى الاعضاء الي ماخوذة من منتديات او مسروقة الله واعلم هل الناس ترضى انك تيع ايميلاتها وتاخذ 50 ريال على كل واحد لو مشتريهم من msn او الشركة معطتيك تصريح كان زين يعني واحد مثلا مسوي استايل وتعبان فية يجي ذاك الله يستر علينا وعلية قام وجمع لها كميات استيلات وباعها هل هذى عمل شرعي انا اقول وضح فكرتك ومن فين جايب الايميلات هاذي لو مجانية سو دليل وحط قاعدة البينات فيها الي يسجل موقعه يرسل موقعة الى الاعضاء افضل من انك تبيع ايملات اعضاء

خليها علينا 16-10-2007 01:36 AM

أحب أقولك يا أخى الفاضل انك غلطان ومش فاهم يعنى ايه قواعد بيانات اصلا انا هفهمك واحدة واحدة

أولا دى مش ايميلات دى قاعدة بيانات منتدى بتتركب على منتدى وبيصبح فى النهاية شكل المنتدى مش بعطيك ملف ايميلات
ثانيا دى مش مسروقة دى قواعد منتديات أصحاب المنتديات هما اللى بيستخلصوها من منتدياتهم وبيبيعوها يعنى برضاهم والموضوع عرض وطلب

هتسألنى وتقوللى والايميلات دى ليه بتتباع بالفلوس ةالناس كلها تعرفها هقولك ارمى اللوم على صاحب المنتدى اللى بيبيع الأعضاء وايميلاتهم انا ماليش ذنب

أظن كده فهمت الموضوع كله والناس كلها فهمت ان دى مش ايميلات دى قاعدة بتتركب فى المنتدى وبيظهر الأعضاء بأسمائهم وبياناتهم
انت بتدخل لوحة التحكم وترسل ايميلات لجميع الأعضاء فيها مواضيع منتداك او نشرات او دعوات للتسجيل اى حاجة انت عايزها بتبعتها ليهم من خلال لوحة التحكم وطبعا بيجيلك زوار كتير وأعضاء كتير بيسجلوا

والطريقة مجربة ومضمونة ونتائجها فعالة وأخيرا ده عرض وطلب اللى عايز أهلا وسهلا وزى ما قلت نقبل اى مقابل غير مادى واللى مش عايز ما يخربش الموضوع ويقول أى كلام وخلاص وهو مش فاهم حاجة

hah 17-10-2007 02:19 AM

هل لديك قواعد بيانات قطريه حديثه ؟

.. انا سمعت من الأخ السابق يقول عن شراء الإيميلت من أم أس أن

هل بمقدوري أن أشتري منهم كميه كبيره من الإيميلات القطريه ؟

BASsm 17-10-2007 02:22 AM

بالتوفيق

يالطيب ..!!

وتمت الاضافه للتفاهم

خليها علينا 17-10-2007 07:25 PM

إقتباس:

اقتباس من مشاركة hah (المشاركة 389938)
هل لديك قواعد بيانات قطريه حديثه ؟

.. انا سمعت من الأخ السابق يقول عن شراء الإيميلت من أم أس أن

هل بمقدوري أن أشتري منهم كميه كبيره من الإيميلات القطريه ؟

انا اعتقد انك ما تقدرش تفرق ان كانت القاعدة قطرية ولا لا واصلا اى منتدى بيشمل اعضاء من كافة الدول العربية

حتى الايميلات اعتقد برضه ما تقدرش تعرف اصحابها جنسيتهم ايه

عموما انا متاح لدى الآن قاعدة بيانات معظمها خليجيين بها 36400 عضو

اللى عايز يضيفنى وفيه كذا طريقة أخرى لاستخدام القاعدة
لتفاصيل أكتر

ganna11@hotmail.com

جميع الأوقات بتوقيت مكة المكرمة. الساعة الآن » 01:27 PM.