الويب العربي

الويب العربي (http://www.arabwebtalk.com/index.php)
-   أفراد يبحثون عن وظيفة (http://www.arabwebtalk.com/forumdisplay.php?f=22)
-   -   من يريد افضل مشرف رياضى وبسعر مميز (http://www.arabwebtalk.com/showthread.php?t=143270)

HaSSaN 2010 08-08-2010 05:01 AM

من يريد افضل مشرف رياضى وبسعر مميز

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اهلا بكم اخوانى الكرام
اسعد الله اوقاتكم بخير وصحة وتحية طيبة وبعد

اخوانى الكرام من يريد افضل مشرف رياضى فى جميع المنتديات هذا هو عنوانى اليوم ليس غرور وليس كبرياء لا فانها ثقة من عند الله سبحانة وتعالى انا والحمد لله من افضل المشرفيين الرياضى اخوانى من يريد مشرف رياضى مميز واهم مميزاتى هى . التغطيات الرياضية الكاملة وتغطية الاحداث العالمية كاملة و24 فى المواقع الاوروبية لاعرف احدث الانفرادات اجرى لقاءات مع لاعبيين ومعى ارقام لاعبيين لدى مقالات عديدة فى اكثر من منتدى وموقع عربى ومحرر رياضى ورياضى جدااا والحمد لله يلقبونى بنقبلة الاشرف الكروى وهذا والله ليس كلام وهمى هذا حقيقى فا من لدية موقع رياضى او منتدى رياضى او قسم رياضى واتعين عندى فا يتوكل على الله واوعدة بانة قسمة الرياضى سيكون افضل قسم او منتدى او موقع رياضى باذن الله وسابذل اقصى ما لدى لاكون الافضل ان شاء الله وسابذل جهدى ليكون المنتدى الذى اعمل فية الافضل عربيا ان شاء الله

شروطى
المرتب لا يقل فى البداية عن 350 جنية مصرى نظرا لكل المجهود الذى سابذلة الذى يساوى ملايين وليس ملاليم .

من يريدنى ارجو ان يكون جاد جداااااا وليس غير ذلك
من يردنى يرسالنى على الخاص
فى الانتظار

*محمد حسن* 08-08-2010 07:12 AM

كاكا اصيب وهو فى لوس انجلوس واجرى عملية جراحية

فى اى مباراة اصيب؟

ربنا يوفقك

الاسيوطي 08-08-2010 10:41 AM

بالتوفيق يا اخي العزيز لك من اجمل تحيه....

*محمد حسن* 17-09-2010 01:19 AM

اتمنى يا استاذ حسن ترد على سؤالى بما انك قنبلة الاشراف الكروى وانك افضل مشرف رياضى وان دة كلام الناس مش كلامك

انا اعرف كويس ومع الاحترام متقولش انك مش مغرور .. لانى من وجهة نظرى العكس لانى جربتك كتير ولقيتك مش متواضع مع الاحترام ليك ومتعبرش حد غير وقت مصلحتك تبقى تيجى تكلمنا زى الهوا واول ماتاخد مصلحتك متردش علينا وغير الكلام فى اوقات كتير بس بالكبرياء وكفى انك قبل ان تفتح موقع اساطير البرو عندما قلتلك اشارك فية معاك كعضو او مشرف لو محتاج ناس تشارك قعدت تقوللى مش محتاجين واحنا موقعنا ينتظرو كل من فى الشرق الاوسط واحنا هانبقى موقع كبير والشرق الاوسط كلو ينتظر المنتدى و معاى افضل 24 مشرف فى الوطن العربى وفى الاخر اية موقعك ؟ استايل مجانى ومعدل عليه + المنتدى بعته لاحد الاخوان يعنى مكملتش فية لانة مبقاش من افضل المواقع فى الوطن العربى زى ماكنت بتقول

كما مين اللى قال عليك قنبلة الاشراف الكروى واللى قاللو كدة

ولو انت بتجرى انفرادات ولقاءات مع اللاعبين ! لية متشتغلش مع يلاكورة ! اهو كان محتاج محررين بردو !!

او هاتلنا صور من لقائاتك مع اللاعبين عشان نتاكد !! من كلامك !!

ياريت تقوللى فى فى مباراة كاكا اصيب وهو بلوس انجلوس ؟ لان اجاابتك هاتبين انت رياضى 100% وفعلا تستحق ان تكون من افضل الرياضين فى المنتديات العربية او هاتثبت انك بتتكلم كلام فاضى

HaSSaN 2010 30-09-2010 05:11 PM

انا مش هرد على واحد نصب على اربع اشخاص قبل كدة ولا يعرف ربنا وكان عايز ينثب عليا ويشاركنى ببلاش وعمرك ما شاركت فى منتدى فى حياتك لوجة الله كلة عايز فلوس فلوس فلوس وهو يبين ماذا جشعك على الفلوس يا ايها الانسان الفاشل ولا تفتكر يوما انك تقارن بيك انت يا معدومة الكرامة والصدق يا كاذب تارقن بينك وبينى فا انا وللحمد لله الان بفضل الله جارى فى انشاء اكبر موقع عربى رياضى فى الوطن العربى وكلفنى اكثر من حوالى 4000 الاف جنية مصرى وباذن الله ساعوضهم واكثر لان اشتغل على النهج الصريح واعرف الله كويس وربنا كبير

*محمد حسن* 01-10-2010 04:35 PM

إقتباس:

اقتباس من مشاركة HaSSaN 2010 (المشاركة 762619)
انا مش هرد على واحد نصب على اربع اشخاص قبل كدة ولا يعرف ربنا وكان عايز ينثب عليا ويشاركنى ببلاش وعمرك ما شاركت فى منتدى فى حياتك لوجة الله كلة عايز فلوس فلوس فلوس وهو يبين ماذا جشعك على الفلوس يا ايها الانسان الفاشل ولا تفتكر يوما انك تقارن بيك انت يا معدومة الكرامة والصدق يا كاذب تارقن بينك وبينى فا انا وللحمد لله الان بفضل الله جارى فى انشاء اكبر موقع عربى رياضى فى الوطن العربى وكلفنى اكثر من حوالى 4000 الاف جنية مصرى وباذن الله ساعوضهم واكثر لان اشتغل على النهج الصريح واعرف الله كويس وربنا كبير

ههههههههه
انا قلتلك اشاركك فى المنتدى ؟

واشاركك لية ؟ نسيت كلامك

انت اللى جتنى قلتلى تشاركنى فى المنتدى وتدفع 200 جنية وانا رفضت وقلتلك مش محتاج اشاركك لانى هابقى افتح منتدى رياضى بعد فترة

وانا عمرى اصلا ماجبتلك سيرة انى اخد فلوس منك
ولو انت بتقول ان انا نصاب زى مانت مابتقول . قوللى نصبت عليك فى اية . او مين هما الاربعه اللى انا نصبت عليهم ولو عندك دليل انى نصبت عليهم او نصبت عليك هاتة
ولو معندكش يبقى دة اكبر دليل ان انت اللى دايما بتكدب

ولو انى مشاركتش فى منتدى بفلوس
هههه
على فكرة

انا شاركت لمدة 6 سنين بالمنتديات مجانا ياعسل
وحاجة تانية
فى منتديات كتير بخدمها لوجه الله ياكداب

بدليل ان انت جبت اميلى من المنتديات الرياضية ولا دى كمان انا بكدب فيها ؟

ولما انا جشع الفلوس ؟ لية جشع فلوس
جيت قلتلك والنبى ادفعلى فلوس

وكمان اهو دة يدلل انك بردو متكبر كاتب

جارى انشاء افضل موقع عربى رياضى فى الوطن العربى

+
انك بتقول ان انا مقارنش نفسى بيك

دة كل كبرياء وغرور على فكرة

وانا اصلا مقارنتش نفسى بيك . لانى الحمد لله عمرى ماكبر نفسى قدام حد لانى مش مغرور الحمد لله

ولو حد حب يعرف مين اللى فينا افضل الناس تقدر تقارن بنفسها مش انا اللى اقول على نفسى

ومتغيرش الكلام ياكداب وانت اللى جاى عالناس اصلا وتعمل نفسك ابو العريف
وبتجرى لقاءات صحفية مع اللاعبين و و و و وافضل مشرف رياضى و و و و

ولما هو كدة . ماتجيب الدليل انك انت بتعمل حوارات مع اللاعبين وتجيب الناس اللى قالو عليك افضل مشرف رياضى فى الوطن العربى وسموك قنبلة الاشراف الكروى
حلوة اوى دى

وهاتصرف عليه 4 الاف لانك فى النهج الصريح وبتخاف ربنا
----
على فكرة
مش انت اللى تقوللى ربنا
لانى الحمد لله عارف دينى كويس من غير مانت ماتفكر تتكلم

وهاتلى الدليل بتاع الا 4 اللى انا نصبت عليهم زى مانت مابتقول

وانت اصلا جشع وكلك جشع وكبرياء وغرور وانا عارفك من الاول وكل اللى انت بتعمله فى الناس
بتتهمنى انا بية

وياريت زى ماقلتلك تجبلى الدليل بتاع ال4 منتديات اللى انا نصبت عليهم

لان الحمد لله انا واثق فى نفسى

================================================== ===

HaSSaN 2010 01-10-2010 11:45 PM

يابن الممثلة دة انت خلتنى اصدقق لا فعلا انت يعنى نصاب محترف وانا مش هرد عليك وانا اكدبك ولا اصدق نفسى هو ربنا الى هيفصل بيننا والى ربنا شايفو هو الغلطان وهو النصاب ربنا اكيد مش هينصر الفاسد على الصادق

ويا اخى اتقى الله دة الرسول صلى الله علية وسلم قال -

"من كذب عليّ متعمداً فليتبوأ مقعده من النار"

*محمد حسن* 02-10-2010 10:55 AM

إقتباس:

اقتباس من مشاركة HaSSaN 2010 (المشاركة 762836)
يابن الممثلة دة انت خلتنى اصدقق لا فعلا انت يعنى نصاب محترف وانا مش هرد عليك وانا اكدبك ولا اصدق نفسى هو ربنا الى هيفصل بيننا والى ربنا شايفو هو الغلطان وهو النصاب ربنا اكيد مش هينصر الفاسد على الصادق

هههههههه
اديك قلتها بنفسك ربنا مبينصرش الفاسد عالصادق

وقلت كمان

------

يعنى انت عارف دة كويس .. فاثبتلك ان انت اللى بتكذب مش انا

انت اتهمتنى بانى نصاب .. هات دليل ان انا نصاب او انى بمثل عليك وهكذا
وقوللى نصبت عليك في اية .. او مين هما الاربعه اللى نصبت عليهم .. وتجيب دليل كمان عشان نصدقك

الحمد لله انا معروف عمرى ولا نصبت على حد و لا عمرى كدبت على حد ولا عمرى كنت بمثل

وزى مانت ماقلت ربنا هو اللى بيحاسب فى الاخر

والحمد لله انا مشى بالنهج السليم وعارف دينى كويس

---------

جميع الأوقات بتوقيت مكة المكرمة. الساعة الآن » 11:02 AM.