الويب العربي

الويب العربي (http://www.arabwebtalk.com/index.php)
-   شركات تعرض وظائف (http://www.arabwebtalk.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   مطلوب تنشيط اقسام معينه بمنتدى (http://www.arabwebtalk.com/showthread.php?t=151616)

*محمد حسن* 14-02-2011 01:35 AM

إقتباس:

اقتباس من مشاركة ksa-boy (المشاركة 781909)
للاسف هذا الاخ طلع مثل سابقه تم تحويل مبلغ 150 والى الان لم يقم بما هو مطلوب منه الى الان مع ان التحويل تم قبل خمس ايام وسوف اقوم بوضع جميع الاوراق التي تثبت صحة كلامي

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

مش عارف اقول ايه ولا اية

والله الصراحة بدون مايزعل مني الاخ سيد

كنت اريد ان انبهكم بانة سبق واكثر من مرة تم الاشتكاء منه من الكثير من المنتديات

ولكن للاسف ماحبيت اضع رد بذلك حتى لايتهمنى احد بانى اريد انهاء العمل بينكم والغاء العمل معكم

حتي استفاد انا واعمل معكم

لان للاسف هنا بالويب كان فى اكثر من موضوع نبهت عن اصحابهم والناس اتهمونى بانى عاوز افشكل العمل ولكن فى النهاية فعلا كلهم طلعو نصابين

يمكن الاخ سيد والله انا كنت منتظر ردك لاعرف هل نصب عليك ام لا . لانى كنت حاسس بذلك

اتمني من الاخ سيد لايزعل مني

لان الحق حق

بس كل اللى عليه انى اسمع عنه بانة سىء فى التعامل من خلال تجربتى بالويب

ياريتنى كنت بلغتك

---

اعتذر لك اخي الكريم بانى محذرتكش من الاخ سيد لانى محبتش حد يتكلم عليا تاني ويقول انى عاوز اخرب الشغل بينكم

او اظن فية ظن خطاء واظلمة قبل ان يبدء العمل

ولكن واضح ان الطبع مابيتغير فية
وياريتنى كنت بلغتك بس هذة قسمتك ونصيبك

---

وباذن الله انا لما افتح الشركة فى بداية شهر ابريل راح افتح قسم للنصابين

حتي نحذر جميعا

ومن هنا ورايح مابيهمنى اي حد يتكلم عليا سواء حلو او وحش لان الساكت عن الحق شيطان اخرص

ومن هنا ورايح راح اتكلم علي كل النصابين اللى اعرفهم واحذر الناس منهم فى حالة تم الاتفاق بينهم

كلامى ليس موجه علي الاخ سيد بالتحديد . راح انتظر دخولة لويب يمكن يكون لديه ظروف

بس انا بتكلم عامة

----
وبالنسبة للنصابين اللى كان عاوز يبيع المنتدي هو او الاخ سيد

انتو موجودين بالدنيا لتعبدون الله سبحانه وتعالى مش عشان تكسبو الفلوس

ممكن انا هنا بعمل بكسب فلوس اة بس دة عشان احاول علي قد ماقدر اصرف علي نفسى واخرج جزء الزكاه

بس مش بعمل بسرقة الناس او انسى الله

---

اتمنى منكم رجوع المبلغ الى صحابه وكل واحد يفكر فى نهايته لان وقتها لاينفعكم لا مال ولا بنون

اتمنى منك وضع الدليل اخي الكريم حتي يكون كلامك بالتاكيد لدي الجميع

الله الموفق

وربنا يبعد عنا الحرام

ونحن بانتظار الاخ سيد
يمكن يكون لديه ظروف خاصة والله اعلم بظروف كل واحد
وليس في نيتة النصب

--
وبانتظار الاخ الاولانى بانة يرجع الفلوس لصاحب المنتدي

الله يهديكم

سيد جروب 14-02-2011 06:24 AM

بسم الله الرحمن الرحيم

اولا شكرا علي ردك يا محمد وربنا يعلم ما في النفوس

ثانيا

اقسم بالله العظيم ان تم فصل النت عندي وتم ارسال المبلغ والله العظيم الي الان مروحتش استلمه

ثالثا اللي اتنصب عليه مينصبش لان انا اتنصب عليا كتير واخرهم من فادي ابو خديجه والله يعلم اني مش نصاب

وبكرر ان المبلغ تم ارساله وجاتلي رساله من بنك مصر علي الموبايل اني اروح اجيب المبلغ لكن انا لسه مجبتوش والنت فصل اول ما بعت يا اخي والله واقسم بالله اول ما جاني النت كتبت لك ردي هذا وكنت والله بتالم علشان النت لما فصل وكنت متاكد انك هتقول عليا كدا بس حقك لكن محمد انا مخدوع والله وشكرا

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ملحوظه ياريت يا تضع اميلك لان مسحت كل الاميلاتي اللي عندي الا الناس اللي كنت هعمل واحد باسم الجروب لكن النت فصل والله علي ما اقوله شهيد
وياريت اخي تقولهم كم نحن متفقين نحن متفقين علي 350 ريال شرط تكون حصريه ولو فيه خطأ يتحذف الموضوع صح كلامي وليس 150

والله علي ما اقوله شهيد

*محمد حسن* 14-02-2011 06:31 AM

اتمني ياسيد ان يكون كلامك صحيح

واسف علي كلامى ولكن انت تعلم ذلك بان انا اول ماهلاقى حد هايتكلم عليك كنت هاقول كدة

لان كان فى لبس كتير معك فى مرات سابقة وحذرتك من الابتعاد عنهم الاعمال دى والناس اللى بتعمل معاك النصابين حتي تكون في امان

اتمني يكون كلامك صحيح
واتمني من الاخ الاولانى يرجع فلوس للاخ السعودي

ربنا يهدينا جميعا

سيد جروب 14-02-2011 06:32 AM

وانا عندي اكثر من دليل ان النت كان هيفصل ومعايا الوصل بتاع الشركه اللي اخذته من يوم 13/2/2011

ولو عايز اني اصوره اوك ارجوا عدم التسرع في الرد والظن ( ان بعض الظن اثم )

سيد جروب 14-02-2011 06:38 AM

بنتظر منك يا اخي تقولي ايه العمل الان والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

سيد جروب 14-02-2011 06:50 AM

قصدي لا اعذروني يا جماعه انا غلطت انا اتفقت معه علي 300 فقط وليس 350 ارجوا العذر انا دماغي متلخبطه

سيد جروب 15-02-2011 08:56 PM

اخي انا منصبتش عليك وعلشان تتاكد اللي نصب عليك في الاول انا فضحته في ترايدنت بص دا موضوعه وانا هناك رديت عليه باسم lordamine74

ودا موضوعه

http://www.traidnt.net/vb/showthread...1#post16114541

ودا اسم عضويته هناك بترايدنت

محمود عماد

ريحانة الصيف 16-02-2011 04:58 AM

بالتوفيق إن شاء الله

سيد جروب 18-02-2011 12:38 PM

اينك يا اخي

*محمد حسن* 18-02-2011 05:57 PM

سيد
انا مقلتش انك نصبت عليه . الاخ كتب انة كان انت نصبت عليه وانا قلت بان انت كان عليك علامات استفاهم كتير جدا من اعمال سابقة وكنت عاوز احذر الراجل فقط لا اكثر

ولا تنسى اخر جملة كتبتها
ونحن بانتظار الاخ سيد
يمكن يكون لديه ظروف خاصة والله اعلم بظروف كل واحد
وليس في نيتة النصب

سيد جروب 18-02-2011 06:01 PM

محمد اولا صلي علي النبي ثانيا انا منتظر الراجل ممكن يكون عنده ظروف ثالثا بقي مين اللي قالك علي شغلي انه فيه عيب واشتكالك مني وانا مفيش بيني وبينك تعامل اصلا ولا عملائي اتعاملوا معاك غير مره واتنصب عليا وعليك

سيد جروب 18-02-2011 06:10 PM

وبعدين انت يا محمد الصراحه بتشعللها نار وبعد كدا بتبدء تطفي تطفي بلاش الكلام دا

*محمد حسن* 19-02-2011 02:20 AM

إقتباس:

اقتباس من مشاركة سيد جروب (المشاركة 782861)
محمد اولا صلي علي النبي ثانيا انا منتظر الراجل ممكن يكون عنده ظروف ثالثا بقي مين اللي قالك علي شغلي انه فيه عيب واشتكالك مني وانا مفيش بيني وبينك تعامل اصلا ولا عملائي اتعاملوا معاك غير مره واتنصب عليا وعليك

سيد انت قلت عندي دليل انك غايب وترجو منى بعدم التسرع فى الرد وان بعض الظن اثم

رديت عليك قلتلك انا متهمتكش بانك نصاب . بس قلت كان فى كلام كتير عليك سابقا وانتظرتدك تدخل لربما يكون لديك ظروف

يبقى فين الشعلله هنا
------

ومن ناحية الكلام الكتير اللى عليك
عضوياتك القديمة معروفة بكل شىء

بالتوفيق

سيد جروب 19-02-2011 01:03 PM

عضويتي اللي في الويب الاولي كانت باسم سيد الكينج والتانيه باسم الاسيوطي والثالثه باسم سيد جروب

ksa-boy 21-02-2011 12:26 AM

السلام عليكم

كل الشكر لك اخي سيد وانا اسف لشكي فيك ولكن بسبب انقطاعك المفاجيء جعلني اشك بالامر وارجو اخي سيد الاستمرار باتفاقنا واكمال اللازم اما بالنسبة للشخص الثاني فلن اسامحه بالدنيا ولا بالاخره على كل قرش اخذه مني .

انا بانتظار بداية العمل في القريب العاجل

بشار حجازي 21-02-2011 12:46 AM

اهلا وسهلا فيك اخي الكريم
يتم اضافه 4 الاف موضوع و رد
من عضويات مختلفه مع الارشفه واضافه موقعك في الادله العربيه ب
400 ريال
ايميلي
admin@arabh.tk

سيد جروب 21-02-2011 01:08 AM

إقتباس:

اقتباس من مشاركة ksa-boy (المشاركة 783343)
السلام عليكم

كل الشكر لك اخي سيد وانا اسف لشكي فيك ولكن بسبب انقطاعك المفاجيء جعلني اشك بالامر وارجو اخي سيد الاستمرار باتفاقنا واكمال اللازم اما بالنسبة للشخص الثاني فلن اسامحه بالدنيا ولا بالاخره على كل قرش اخذه مني .

انا بانتظار بداية العمل في القريب العاجل

الحمد لله اخي الكريم ان ظهر الحق من الباطل بس ياريت تديني اميلك لان انا مسحت ميلات كتير اوي من عندي بس اعتقد انك موجود مش هذا اميلك algmiaa@hotmail.com
وياريت تفتح اخي لان عاوزك في اشياء مهمه جدا

*محمد حسن* 21-02-2011 01:31 AM

بارك الله فيك اخي سيد
وان شاء الله كل خير للمسلمين

بالتوفيق للجميع

جميع الأوقات بتوقيت مكة المكرمة. الساعة الآن » 09:37 PM.